تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798377149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فراکسیون زنان مجلس بر افزایش نقش آفرینی فعالان مساجد تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس فراکسیون زنان مجلس بر افزایش نقش آفرینی فعالان مساجد تاکید کرد مشهد - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بر افزایش نقش آفرینی خادمان و فعالان مساجد برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.


"لاله افتخاری" روز یکشنبه در ادامه هفتمین دوره همایش سراسری اندیشه های آسمانی در مشهد افزود: مساجد از جمله کانونهای فرهنگی و هنری آنها باید با برنامه منسجم و هدفمند به مقابله با جنگ نرم پرداخته و با جذب بیش از پیش جوانان به مساجد بصیرت مردم را در مقابله با این هجمه معاندان افزایش دهند.
وی گفت: دشمنان که از تحمیل جنگ هشت ساله و تجاوز به کشورمان ناامید شده اند بر دامنه تهاجم و شبیخون فرهنگی خود افزودند.
این نماینده مجلس ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند از طریق فیلم، موسیقی، رسانه، ابزار هنری و رسانه های وابسته جوانان ایرانی را به سمت خود هدایت و آنان را با ارزشهای دینی و انقلابی بیگانه کنند تا این قشر به سمت مساجد و کانونهای فرهنگی و هنری سوق نیابند.
وی برنامه ریزی و ترفندهای و تهدیدات دشمنان برای کاهش جمعیت و تغییر سبک زندگی از طریق گسترش تفکراتی نظیر ترس از مشکلات اقتصادی، عدم سلامت مادر و کودک و غیره را یادآور شد و گفت: اگر مردم به برنامه ریزیهای دشمنان جواب مثبت دهند و از فرهنگ ساده ایرانی و اسلامی به فرهنگ غربی گرایش یابند در حقیقت به همان جاهلیت زمان صدر اسلام بازگشته اند.
افتخاری افزود: مساجد از جایگاه خاصی برای ترویج سبک زندگی اسلامی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برخوردارند لذا باید در این زمینه بیشتر نقش آفرین باشند.
یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این همایش تبیین تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش سبک زندگی اسلامی و افزایش جمعیت را یاد آور شد و گفت: مسوولان باید با تبعیت از منویات معظم له به این مسائل عنایت خاص داشته و آنها را محور اکثر برنامه ریزیها و سیاستگذاریهای خود قرار دهند.
"کبری خزعلی" کاهش جمعیت را یکی از سیاستهای خصمانه دشمنان برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشورهای اسلامی ذکر و بیان کرد: باید با بذل توجه و عینیت بخشی فرمایشات مقام معظم رهبری معاندان را در نیل به اهداف خصمانه شان ناکام گذاشت.
وی افزود: آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی با روشهای سنتی و مدرن در صدد کاهش جمعیت کشورهای اسلامی هستند، به عنوان مثال در بخش غذا و دارو با انتشار بیماریها توسط مافیای دارو و عقیم سازی با واکسنهای اجباری در تلاشند تا مردم جوامع اسلامی را به صورت غیرمستقیم نازا کنند تا به اهداف شوم خود برسند.
او گفت: کشوری مانند چین به رغم افزایش جمعیت، با سیاستگذاری درست در عرصه های مختلف اقتصادی به پیشرفتهای بسیار دست یافته لذا افزایش جمعیت از ارکان مهم توسعه کشور ما محسوب می شود.
وی ادامه داد: ازدواج نه تنها مانعی برای اشتغال و ادامه تحصیل جوانان نیست بلکه نوعی عامل انگیزه بخش محسوب می شود.
هفتمین همایش سراسری آموزشی و فرهنگی اندیشه های آسمانی با اهداف "تبیین راهکارهای استفاده و ارتقاء جایگاه و ظرفیتهای مساجد در بخشهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نقش آفرینی آنها برای احیاء مسجد طراز اسلامی و کادرسازی برای اعضای کانونهای مساجد با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی به منظور ارائه الگو در سبک زندگی ایرانی اسلامی" از هفتم تا 29 شهریور ماه جاری در مشهد ادامه دارد.
سه هزار و 700 نفر از مدیران کانونهای فرهنگی و هنری تازه تاسیس مساجد کشور و حدود 800 نفر از اعضای کانونهای مساجد روستایی در دو بخش آقایان و بانوان در این همایش شرکت دارند.
18 هزار و 500 کانون فرهنگی هنری با عضویت دو میلیون نفر در مساجد کشور فعال دارند. قرار است تا پایان برنامه پنجم توسعه این تعداد به 20 هزار کانون افزایش یابد.ک/2
7490/660


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن