تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805514484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آینده سینمای ایران یک پارامتر چند مجهولی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر عامل خانه سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:
آینده سینمای ایران یک پارامتر چند مجهولی است
محمد مهدی عسگرپور گفت: پیش‌بینی آینده سینمای ایران کمی مشکل است زیرا همیشه ماجراهای فرهنگی علی‌الخصوص سینما در پارامترهای چند مجهولی است.


" محمد مهدی عسگرپور" رئیس خانه سینما ، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص نحوه اعلام برگزیدگان جشن خانه سینما در برج میلاد گفت: برنامه جشن سازمان سینمایی در هتل استقلال یک نوع مهمانی بود که به مناسبت روز ملی سینما و به خصوص بحث بازگشایی خانه سینما که در سال گذشته اتفاق افتاده برگزار شد و در واقع یک نوع گردهمایی سینماگران برای گفتگو محسوب می‌شد.

وی افزود: جشن خانه سینما امسال یک شکل متفاوت داشت، در واقع مراسم در قالب یک فیلم بود که از قبل تهیه شده و در 5 سالن تهران و 5 شهر اکران کردیم و مردم بر روی پرده سینما‌ها آن را مشاهده کردند.

"رئیس خانه سینما" اظهار داشت: خبر برگزیدگان را هم با شروع فیلمها در سایت‌ها قرار دادیم و اگر برنامه که نزدیک به 2 ساعت بود در این مراسم رخ می‌داد کمی زمان بر بود درحالی که با یک دسترسی ساده بر روی سایت‌ها قرار گرفت.

" محمد مهدی عسگرپور" ، در خصوص وضعیت فعلی سینما عنوان کرد: در مدیریت فرهنگی و به خصوص سینما، ایجاد یک فضای روانی آرام و متعادل می تواند سرآغاز حرکت باشد.

وی در این باره تصریح کرد: برخی‌ها گمان می‌کنند با ثروت فراوان، ساختمان‌ها و امکانات زیاد می‌توانند سینما را مدیریت کنند ولی واقعیت این است که حوزه فرهنگ و علی الخصوص سینما بیش از هر چیز به آرامش، متانت و احترام متقابل بین مدیران و دست اندرکاران نیاز دارد.

" محمدمهدی عسگرپور" ادامه داد: این اتفاق در یک سال گذشته افتاد و باعث شد این فضای آرام و متین تأثیر خودش را بر روی تولیدات و فروش فیلم‌های سینمایی بگذارد.

وی افزود: در حال حاضر فروش فیلمها وضعیت بهتری پیدا کرده، روابط و مسائل صنفی و تمام مواردی که معمولا در سالهای گذشته تنش آمیز بود تبدیل به جریان‌های آرامتری شده که خود اینها می‌تواند سرآغاز حرکتی نو باشد.

رییس خانه سینما بیان کرد: بنابراین گمان می‌کنم هم اکنون مجموعه سینمای ایران که خود مدیران و دست اندرکاران را شامل می‌شود وارد یک مرحله جدید می‌شود که این مرحله جدید به زیرساختها، تولیدات خوب، کیفیت و کمیت در سینمای ایران و به انضمام تمام آن چیزی که در این سالها کمی مخدوش شده توجه دارد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی آینده سینمای ایران کمی مشکل است زیرا همیشه ماجراهای فرهنگی علی‌الخصوص سینما در پارامترهای چند مجهولی است.

و در این باره تصریح کرد: آینده شما تنها به مدیریت سینما، وزارت ارشاد و دست اندر کاران آن باز نمی‌گردد بلکه رسانه مطبوعات و دیدگاه‌های کلی‌تر در مجموعه حاکمیت مهم هستند که خود اینها به کل ماجرا کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: اگر تمامی این مسائل تنها به مدیریت و خانه سینما بازگردد سال آینده سال بهتری از امسال خواهیم داشت ولی واقعیت این است که این پارامترهای چند مجهولی گاهی اوقات برهم زننده هستند.

وی تصریح کرد: به خصوص گاهی اوقات حواشی در سینمای ایران یک مقدار تاثیرگذار است و گاهی حضور یک فیلم در جشنواره خارجی کلیت سینمای ایران را درگیر خودش می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:‌ تاثیر حاشیه در متن تاثیرات مهمی بر سینمای خواهد گذاشت بنابراین اگر بگویم روزهای بسیار خوبی در پیش خواهیم داشت ممکن است یک اتفاق در سطح بین‌المللی و داخلی تمام این معادلات را برهم بزند.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن