تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای غرب به دنبال حاکم کردن فرهنگ خود بر جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دنیای غرب به دنبال حاکم کردن فرهنگ خود بر جهان است گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دنیای تلاش دارد تا فرهنگ خود را بر جهان حاکم کند و در حال از بین بردن همه بنیان ها است.


به گزارش ایرنا، آیت الله "سیدکاظم نورمفیدی" روز یکشنبه در مراسم آغاز به کار مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان افزود: غرب با فرهنگ های غیرخدایی، غیرانسانی و غیر بشری در شبکه های مختلف ماهواره ای به جنگ همه آمده است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید از حکومت اسلامی بهره برد تا به نحو احسن از اسلام دفاع شود، تصریح کرد: جنگ کنونی جنگ تمدن ها و فرهنگ ها است که دنیای غرب تلاش دارد تا همه چیز را در اختیار گیرد و فرهنگ جوامع دیگر را سست کند.
امام جمعه گرگان گفت: امروز جامعه روحانیت اعم از شیعه و سنی باید وارد این عرصه شوند چرا که در این میدان، یک طرف افراطی های ابلیسی ایستاده اند که هجمه هایی را به شکل مختلف وارد می کنند و طرف دیگر حوزه های علمیه هستند که باید از دین خدا دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان علما را مرزداران اسلام و میراث داران انبیا بیان کرد و گفت: وظیفه علمای دین جلوگیری از هرگونه فعالیت های شیطانی است و باید نسبت به وظیفه خود آگاه باشند.
امام جمعه گرگان با بیان این که انبیا پیام آوران دین هستند، افزود: انبیا از طریق وحی برای رشد، هدایت و تربیت انسان ها تلاش می کردند.
آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که حوزه های علمیه دارای شان بالایی هستند، اظهار داشت: نخستین و اساسی ترین موضوعی که باید حوزویان بدانند، آگاهی نسبت به جایگاه خود است که بسیاری از افراد نسبت به این موضوع توجه ندارند.
601/ 2025


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن