تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 78 درصد از کل کشور زیر پوشش شبکه دیجیتال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 78 درصد از کل کشور زیر پوشش شبکه دیجیتال است آبادان - ایرنا - قائم مقام معاونت امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 78 درصد از کل کشور زیرپوشش شبکه دیجیتال قرار دارد.


به گزارش ایرنا "سید ابوالحسن موسوی زاده" روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آبادان با اشاره به اعمال تحریم های غرب علیه صدا و سیمای ایران افزود: تبدیل شبکه های آنالوگ به دیجیتال یک کار جهادی در عرصه رسانه ملی بود.
وی با اشاره به پوشش مطلوب و برنامه سازی مناسب شبکه های استانی و محلی به منظور جلب مخاطب اظهار کرد: شبکه های محلی اکنون بیش از 70 درصد از مخاطبان خود را در بخش سیما و 30 درصد را در بخش صدا جذب کرده اند.
قائم مقام معاونت امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسعه کیفی تولیدات مراکز استان ها را از برنامه های صدا و سیما دانست و افزود: صدا و سیما به وظیفه خود در زمینه روشنگری توطئه های دشمنان در منطقه ادامه می دهد.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن با جنگ نرم سعی دارد حق را از بین برده و باطل را جایگزین آن کند.
موسوی زاده به حمایت های آمریکا از تروریست های داعش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا امروز با ادعای مقابله با تروریسم قصد ورود به عراق دارد.
وی حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت سوریه برای جلوگیری از سرنگونی این دولت را یادآور شد و گفت: مرجعیت دینی در عراق توطئه داعش را خنثی کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین رسانه ها را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و افزود: رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی و شفاف سازی در جامعه دارند.
"عزیزاله شهبازی" اظهار کرد: رسانه های ایران در راستای تقویت نظام و انعکاس مشکلات مردم به مسوولان گام بر می دارند.
وی با اشاره به نقش آبادان در هشت سال دفاع مقدس افزود: این منطقه بواسطه وجود هنرمندان مستعد و اساتید خوب و مجرب حوزه و دانشگاه ظرفیت های مناسبی برای برنامه سازی و جلب مخاطب دارد.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند نیز تاریخچه ای از فعالیت صدا و سیمای مرکز آبادان ارائه داد و گفت: این مرکز با سابقه ترین مرکز صدا و سیما بعد از تهران می باشد.
"عبداله کعبی" شکوفایی شهرستان های آبادان و خرمشهر را نیازمند وحدت و همدلی تمام مسوولان و مردم دانست و افزود: منطقه آزاد اروند با توجه به همجواری با کشور عراق آماده فراهم سازی شرایط برای افزایش صادرات به این کشور است.
وی اظهار کرد: پنج میلیارد ریال اعتبار از سوی منطقه آزاد اروند برای قرار گرفتن صدا و سیمای مرکز آبادان بر روی ماهواره تخصیص یافته است.
"جواد سعدون زاده" نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کیفی گرایی برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: آبادان با تقدیم چهار هزار و 200 شهید به میهن اسلامی و وجود ظرفیت های فراوان در بخش های بندری و صنعت می تواند زمینه ساز تولید برنامه های مناسب صدا سیما است.
"داریوش دبیقی" در این آیین به عنوان مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان معرفی و از زحمات پنج ساله "احمد امیر حائری" تقدیر شد.
7102/7279/551/1547


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن