تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804623562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور فروشندگان حاشیه جاده ورامین نیازمند توجه جدی مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حضور فروشندگان حاشیه جاده ورامین نیازمند توجه جدی مسوولان است شهر ری- ایرنا- جاده ورامین از دیرباز محل تردد بسیاری از وسایط نقلیه تندرو سبک وسنگین که محصولات کشاورزی و تولیدات صنعتی کارخانجات را از پایتخت به اقصی نقاط کشورحمل می کنند و حضور فروشندگان حاشیه ای نیز ضمن بروز حوادث ناگوار نیازمند ساماندهی و توجه جدی مسوولان است.


به گزارش ایرنا، این جاده ترانزیتی پس از تعمیر و تعویض روکش آسفات و حاشیه سازی، محلی برای تجمع تعدادی بی شمار بارفروشان دوره گرد و عرضه کنندگان صیفی جات همانند سیب زمینی و پیاز، خربزه، هندوانه و دیگرمحصولات باغی و زارعی بوده و در برخی از نقاط نیز موجب استقرار دائمی تعدادی از افراد سودجو جهت عرضه محصولات تولیدی انواع کیف و کفش، البسه و چینی و بلور شده است.
حضور این بارفروشان درکنارجاده های اصلی نه تنها چهره خوشایندی برای این مناطق ندارد بلکه در بسیاری از مواقع نیز موجب تصادف باهمراه تلفات جانی را به همراه دارد.
بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری از جمله یکی از این مکانها است که روزانه حضور تعداد قابل توجه از وسایط نقلیه بار فروش در این منطقه ضمن برهم زدن نظم ترافیک جاده ای و حادثه آفرینی، ضایعات و تخریب محیط زیست را نیز بر جا می گذارد.
رییس شورای اسلامی بخش قلعه نو در گفت وگو با ایرنا در این خصوص گفت: جاده ورامین از مسیرهای اصلی جنوب تهران و بخصوص یکی از مسیرهای مواصلاتی به شرق کشور نیز می باشد و لذا این جاده برای مسوولان راهداری و پلیس راه بسیار اهمیت دارد.
"محسن فاضلی" افزود: جلوگیری از فعالیت غیرمجاز بارفروشان دوره گرد در کنارجاده ورامین و این منطقه که روز به روز درحال افزایش است خواسته اکثریت اهالی و کسبه این منطقه می باشد و موضوع اصلاح و پاکسازی مسیر از وجود این وسایط نقلیه با توجه به پیگیری و دستورات ابلاغی از سوی مسوولان اداره راه و شهرسازی استان تهران، شهرداری منطقه 20، اداره ایمنی ترافیک استان و واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران که تمامی آنها در جریان امر قرار دارند، تاکنون این موضوع عملی نشده است.
بخشدار قلعه نو نیز گفت: تا کنون چندین بار با همکاری نیروهای انتظامی این بخش برای متفرق ساختن وسایط نقلیه و اعمال قانون اقدام شده ولی مجددا این افراد سودجو در حاشیه جاده حاضر و فعالیت خود را از سر می گیرند.
"کریم رئوف" افزود: براین اساس تا مشارکت و نظارت مستقیم پلیس راه و اقدام عملی مسوولان راهداری و سد معبر شهرداری منطقه بیست نباشد جلوگیری از حضور بارفروشان در این جاده پایان نخواهد یافت.
رییس پاسگاه بخش قلعه نو اظهار داشت: ماموران این نیرو روزانه گزارش هایی مبنی بر ایجاد مزاحمت بارفروشان و دستفروشان کنار جاده دریافت می کنند که بلافاصله برای رفع آن اقدام می شود.
سروان "داود آقازاده" افزود: برخورد با وسایط نقلیه پارک شده غیر مجاز در کنار جاده ها از وظایف همکاران پلیس راه می باشد و در صورت ابلاغ دستورالعمل انظباطی از مسوولان ذی ربط ، این نیرو آماده همکاری با بخشداری قلعه نو است.
بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای 40 هزار نفر جمعیت است که در 20 کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی این شهرستان است.
1417/1724/


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن