تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815705708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسیدن به اشتغال پایدار در گرو توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسیدن به اشتغال پایدار در گرو توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای است بوشهر- ایرنا- مشاور سازمان فنی و حرفه ای و مدیر کل امور حقوقی سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: رسیدن به اشتغال پایدار در گرو توجه و توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در سطح کشور است.


به گزارش ایرنا، سید جواد صالحی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: هرچند سازمان فنی و حرفه ای متولی اشتغال نیست اما آموزشهای خود را براساس رسیدن به اشتغال پایدار طراحی می کند.
وی تصریح کرد: براساس آمارها هم اکنون جمعیت بیکار کشور از مرز شش میلیون نفر گذشته و ممکن است این آمار به 10 میلیون نفر نیز برسد و این زنگ خطری برای همه دست اندرکاران است.
صالحی اضافه کرد: در این شرایط شعار ما می توانیم دیگر پاسخگو نیست و باشعار "باید بتوانیم" برای رفع معضل بیکاری در کشور باید برنامه ریزی کنیم.
وی اظهار کرد: امروز عبور از آموزش عمومی و رسیدن به آموزشهای تخصصی شعارسازمان فنی و حرفه ای است و در این راستا در تلاش برای ارایه آموزشهای متناسب با نیاز بازار هستیم.
صالحی گفت: مشکلات عدیده ای در بخشهای مختلف آموزشی وجود دارد که مربوط به شخص و یا دولتی خاص نیست بلکه زاییده یک سری راهبردهای غلطی است که نیاز به تصحیح دارد.
وی اضافه کرد: هر چند در دولت تدبیر و امید رکود از جامعه رخت بربسته ولی خروج از این وضعیت به معنی این نیست که همه چیز مطلوب است بلکه نیازمند تعامل سازنده و همکاری بین بخشی است.
صالحی یادآورشد: بازار محوری، تقاضا محوری، آموزش بازاریابی و تولید در دستور کار سازمان فنی و حرفه ای کشور است.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و صنعتی استان بوشهر نقش فنی و حرفه ای در تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیتهای اساسی استان کلیدی و مهم است.
شاپور رستمی افزود: با توجه به وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز و وجود منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، راه اندازی پارس شمالی و نیروگاههای جدید در استانبوشهر در آینده زمینه آموزش جوانان باید در استان مهیا شود.
وی با تاکید برسنجش مهارتها نیز اظهار کرد: مهارتهای افراد در بخشهای مختلف در فاصله های زمانی با هدف کیفیت بخشی و به روز شدن سنجش و برای بالا بردن دانش فنی و علمی کارکنان و مربیان نیز باید برنامه ریزی شود.
مدیرکل جدید فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز گفت: اگر بخواهیم سازمانی پویا و هدفمند داشته باشیم به جهاد علمی و مهارتی نیاز داریم.
عبدالرسول کازرونی افزود: سازمان فنی و حرفه ای بستری مناسب برای تربیت نیروی کار متخصص است و باید زمینه حضور افراد در رشته های مختلف را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه کارکنان سازمان فنی و حرفه ای بیشترین تاثیر را بر اشتغال، صنعت و تولید مهارت دارند، اظهار کرد: استانی که در آن صنایع نفت و گاز وجود دارد بیکاری در آن معنا ندارد.
کازرونی با تاکید بر ترویج فرهنگ کار، مهارت و کارآفرینی گفت: براساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی نیروی انسانی یکی از مولفه های آن است که باید مورد توجه قرار گیرد.
در این آیین عبدالرسول کازرونی بعنوان مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر معرفی و از خدمات حسین خمسه تقدیر شد.ک/2
629/ 628


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن