تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803726743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد چهار پژوهشکده و مرکز پژوهشی جدید در دانشگاه پیام نور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در آستانه سال نو تحصیلی: ایجاد چهار پژوهشکده و مرکز پژوهشی جدید در دانشگاه پیام نور ایرنا - تهران - معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور از ایجاد پژوهشکده ها و مراکز پژوهشی جدید در این دانشگاه خبر داد.


دکتر حسین زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا درباره آخرین وضعیت تاسیس پژوهشکده های جدید در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: درخواست هایی برای راه اندازی چند پژوهشکده داشته ایم که در بدنه پژوهشی وزارت علوم بررسی شده و دو مورد از آنها به شورای گسترش آموزش عالی ارجاع شده است.
وی با بیان اینکه پرونده ایجاد یک مرکز پژوهشی شیمی محیط زیست و یک پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه پیام نور در شورای گسترش وزارت علوم در دست بررسی است، افزود: قرار است این مراکز پژوهشی در استان های یزد و مازندران تاسیس شود.
به گفته زارع، زیرساخت های لازم به منظور ایجاد این دو پژوهشکده پیش بینی شده است و به محض تصویب این موضوع در شورای گسترش، فعالیت های اجرایی این مراکز پژوهشی آغاز خواهد شد.
وی درباره وضعیت سه پژوهشکده فعال در دانشگاه پیام نور نیز گفت: پژوهشکده آموزش از دور در سازمان مرکزی از سالها قبل شروع به فعالیت کرده و همه موافقت های قانونی را داراست.
معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور یادآور شد: با توجه به اینکه نظام آموزشی و ارزشیابی پیام نور، منحصر به فرد و مبتنی بر تکنولوژی روز و آموزش از راه دور و بهره مندی از روش های آموزش مجازی است، پژوهشکده آموزش از راه دور، نقش کلیدی در تحقق اهداف پیام نور برعهده دارد.
وی توضیح داد: مهم ترین فعالیت پژوهشکده آموزش از دور که تنها پژوهشکده این حوزه در جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید بررسی مبانی نظری و پژوهشی شیوه آموزش از دور در ایران و جهان است که با استفاده از روش های علمی و آکادمیک، ماموریت های محوله را اجرایی می کند.
زارع ادامه داد: نتایج یافته های تحقیقاتی پژوهشکده آموزش از دور را مستقیما خود دانشگاه استفاده می کند و بعضی از نتایج تحقیق ها که در حوزه های بنیادی است دراختیار دیگر کشورها نیز قرار می گیرد.
وی همچنین به فعالیت یک مرکز پژوهشی در حوزه شیمی محیط زیست و یک پژوهشکده در حوزه پوشش های نانوساختار اشاره کرد و گفت: این دو، مجوزهای لازم را برای فعالیت در استان یزد کسب کرده اند و پژوهشکده نانو از پیشرفت بیشتری برخوردار است.
به گفته زارع، راه اندازی چهار پژوهشکده دیگر هم در دستور کار دانشگاه پیام نور است که بعد از جمع بندی و تصمیم نهایی، درخواست تاسیس آنها به شورای گسترش ارائه خواهد شد.
وی در تشریح سیاست های پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: سیاستگذاری حوزه پژوهشی پیام نور، معطوف به نیازهای کاربردی و نیازمحور است و ما نیز در همین راستا تمام آیین نامه های پژوهشی خود را به این سمت سوق دادیم و طرح های پژوهشی همسو با رویکردهای کاربردی و تقاضامحور شکل گرفته است.
زارع تاکید کرد: خدمات زیرساختی لازم برای امور پژوهشی را فراهم ساختیم و برغم فراز و فرودهای سیاسی که به طور طبیعی در کشور وجود دارد سعی کردیم اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما درگیر این موانع برون ساخته نشوند.
وی اضافه کرد: الان تمام استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیام نور می توانند بدون هیچ محدودیتی از بیشترین و معتبرترین پایگاه های علمی دنیا استفاده کنند و در اقصی نقاط کشور و کم برخوردارترین مناطق و استانها تمام اعضای علمی دانشگاه، به این منابع علمی دسترسی دارند.
معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور، تحقق عدالت آموزشی و پژوهشی را سرلوحه فعالیت های دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: تمام خدمات علمی که اعضای هیات علمی پیام نور در تهران دریافت می کنند اعضای هیات علمی دیگر واحدهای کشور نیز به آنها دسترسی دارند و هیچ تفاوتی میان آنها به لحاظ دسترسی به منابع علمی وجود ندارد.
علمی (4)**1055**1599


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن