تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسماندهای صنعتی فولاد خوزستان در صنایع راه و ساختمان استفاده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پسماندهای صنعتی فولاد خوزستان در صنایع راه و ساختمان استفاده می شود اهواز - ایرنا - مدیر برنامه ریزی استراتژیک شرکت فولاد خوزستان گفت: پسماندهای صنعتی این شرکت در صنایع راه و ساختمان استفاده می شود.


"مهران عباس زاده" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازیافت مجدد 85 درصد پسماندهای صنعتی تولید شده در فولاد خوزستان اظهار کرد: این پسماندها پس از بازیافت مورد استفاده دوباره قرار می گیرند و یا اینکه به عنوان برخی محصولات جانبی به فروش می رسند.
وی با ارایه نمونه ای توضیح داد: با فرآوری و استفاده مجدد از ضایعات سرباره کوره های فولادسازی، این محصولات در پروژه های ساختمانی و راهسازی به کار می رود.
وی ادامه داد: با بازیافت مجدد اینها از آن برای زیرسازی جاده ها و ساختمان ها، ریل سازی و پروژه های عظیم در این بخش ها استفاده می شود.
عباس زاده گفت: سرباره کوره های فولادی در کنار کارخانه فولاد توسط دستگاه های خرد کن خرد و دانه بندی و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.
شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور در سال 68به بهره برداری رسید.
با برنامه ریزی صورت گرفته در افق سال 1404 و با دستیابی به تولید 54میلیون و 600هزار تن انواع محصولات و 13میلیون و 600هزار تن شمش، فولاد خوزستان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات نیمه نهایی و نهایی فولاد در منطقه خواهد شد.
ظرفیت اسمی شرکت فولاد خوزستان از یک میلیون و 500هزار تن شمش فولاد در سال 68، به سه میلیون و 700هزار تن در امسال رسیده و در مجموع 25 درصد تولید فولاد خام کشور را به خود اختصاص می دهد.
645/640


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن