تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به مهمترین رویدادهای خبری شامگاه جمعه تا صبح شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به مهمترین رویدادهای خبری شامگاه جمعه تا صبح شنبه تهران - ایرنا- روحانی: کشورهای عضو شانگهای خواهان روابط بهتر با ایران هستند/جنتی: سال فرهنگی با طوفان آغاز شد اما با همدلی هنرمندان به آرامش رسید/ درس گرفتن کشورها از ایران در حمایت از ملت ومقاومت فلسطین/ تعیین کننده بودن روابط ایران و روسیه در توسعه همکاریهای منطقه ای/ از جمله مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته است.


اخبار داخلی
**********
***تهران - ایرنا - رییس جمهوری گفت: امروز همه کشورهای منطقه و اعضای سازمان شانگهای علاقمند به روابط بالاتر و بهتر با ایران در همه زمینه ها از جمله روابط اقتصادی هستند.

***تهران - ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکسالی که از مسوولیت بنده گذشت با طوفان آغاز شد اما با همدلی و یکرنگی هنرمندان عزیز به آرامش رسید .

***تهران- ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت گفت : تاکنون بیش از 60 هزار ویزای الکترونیکی برای حجاج کشورمان صادر شده است و احتمالا تا فردا (شنبه) کار صدور ویزاها پایان می پذیرد.

***تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: یک تشکیلات باید در مسیر اصول و ارزش ها حرکت کند و نباید به این موارد خللی وارد شود.

***قم - ایرنا - عضو موسس تجمع علمای مسلمانان لبنان اظهار داشت: تلاش بسیاری در راستای تقویت وحدت بین مسلمانان به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای صورت گرفته است.

***اراک- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدای ایران اسلامی نشان افتخار را با ایثار و فداکاری خود برای همیشه در کارنامه عملشان و تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

***تهران - ایرنا - رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه سیاه نمایی در سینما باید بازشناسی شود تصریح کرد که ˈفقر و مشکلات اقتصادی در همه جای دنیا وجود دارد و نشان دادن آن به معنی سیاه نمایی نیست.ˈ

***ایلام- ایرنا- آتش سوزی جنگل های «چم هندی» بخش موسیان شهرستان دهلران در جنوب باختری استان ایلام شامگاه جمعه مهار شد.

اخبار خارجی
***********
***بیروت - ایرنا - مفتی تونس تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حقیقتا در کنار مقاومت و ملت مظلوم فلسطین ایستاده است و دیگر کشورها باید از ایران درس بگیرند.

***مسکو- ایرنا- سفیر کشورمان در روسیه اعلام کرد: توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بر همکاریهای منطقه ای تاثیر چشمگیر دارد و موجب تقویت ساختار آن می شود.

***تهران - ایرنا - آمریکا روز جمعه تحریم های روسیه را به دلیل نقش این کشور در درگیری های اوکراین افزایش داد.

***دهلی نو - ایرنا - رایزن فرهنگی ایران درهند از اینکه امروزه عظمت گذشته زبان و ادبیات فارسی چنان که باید و شاید در شبه قاره ملموس نیست، ابراز تاسف کرد.

***بیروت – ایرنا – فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شامگاه جمعه یک بمب آماده انفجار در شهر صیدا در جنوب لبنان کشف و خنثی شد.

***مسکو- ایرنا- فیلم ایرانی ˈزمستان گذشتهˈ به کارگردانی ˈسالم صلواتیˈ برنده جایزه بهترین کارگردان جشنواره بین المللی فیلم اسلامی قازان شد.

***تهران - ایرنا - مشاور سیاسی و مطبوعاتی رییس جمهوری سوریه، ورود هرگونه جنگنده آمریکایی به حریم کشورش را بدون اجازه دمشق و به بهانه حمله به مواضع تروریست های ˈداعشˈ، تجاوز علیه سوریه توصیف کرد و سرنگونی آنها را بعید ندانست.

***تهران - ایرنا - "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که فلسطینیان برای تحقق آشتی ملی نیازی به واسطه و میانجی ندارند، زیرا آن ها با یکدیگر قطع ارتباط نکرده اند.

***کوالالامپور – ایرنا - پیکر شادروان "پرویز خاکی" که 27 مرداد در زندانی در فیلیپین فوت کرد طی مراسمی از مانیل پایتخت فیلیپین به تهران منتقل شد.

***تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه ژنرال ˈجان آلنˈ فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در افغانستان را به عنوان فرمانده و هماهنگ کننده ائتلاف بین المللی علیه ˈداعشˈ معرفی کرد.

***مادرید - ایرنا - دفتر پلیس شهری سانتیاگو پایتخت شیلی اعلام کرد که در چهل و یکمین سالروز کودتای نظامی این کشور، 10 پلیس مجروح و 33 تن دستگیر شدند.

***دهلی نو - ایرنا - یک مقام ارشد هندی می گوید که دولت این کشور در حال طراحی نقشه جامع عملی برای مبارزه با افراط گرایی است تا ریشه آن را بخشکاند.
شبد** 3404


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن