تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819796402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعکاس خبر عزل دايي در سايت فيفا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
انعکاس خبر عزل دايي در سايت فيفا سايت فدراسيون جهاني فوتبال خبر عزل ناگهاني علي دايي از پست سرمربيگري پرسپوليس را منعکس کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سايت فيفا در گزارشي عنوان کرد اسطوره فوتبال ايران از مربيگري پرسپوليس بعد از شروعي متزلزل در فصل جاري کنار گذاشته شد.
اين رسانه نوشت: درپي عزل دايي 45 ساله، حميد درخشان در روز چهارشنبه جانشين وي شد.
فيفا در ادامه افزود: باشگاه پرسپوليس در اطلاعيه‌ خود عنوان کرد گاهي اوقات تغييرات باعث شوکي مي‌شوند که باعث نتيجه‌گيري تيم خواهد شد. هواداران نيز در بازي‌هاي آينده همچنان حامي تيم خواهند بود.
پايگاه اينترنتي فدراسيون جهاني فوتبال همچنين عنوان کرد:‌ دايي يکي از بزرگان فوتبال ايران است که در دوران جواني 109 گل در 149 بازي براي تيم ملي در سال‌هاي 1993 تا 2006 زده است.
وي از ماه مه 2013 بعد از يک دوره مربيگري دو ساله در سال‌هاي 2009 تا 2011 هدايت پرسپوليس را برعهده داشت و همراه با آن قهرمان جام حذفي ايران در سال 2011 شد.
درخشان 55 ساله،‌ جانشين او از سال قبل که از مربيگري داماش گيلان اخراج شد،‌ هدايت تيمي را برعهده نداشته است. اين حضور در اصل دومين دوره حضورش به عنوان مربي بعد از سال 1994 است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن