تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804364382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان می تواند در زمینه توسعه استان اردبیل کارساز باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اردبیل : جوانان می تواند در زمینه توسعه استان اردبیل کارساز باشند اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: جلسات هم اندیشی تشریفاتی نیست و به طور قطع نظرهای جوانان و نیروهای نخبه می تواند در راه توسعه استان کارساز باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید خدابخش پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی جوانان با استاندار اردبیل افزود: چنین نیست که تنها افرادی که در جایگاه های مدیریتی هستند بتوانند حلال مشکلات رایج مملکت باشند و دیگران کنار گذاشته شوند.
وی اضافه کرد: برای غلبه بر موانع موجود نیازمند همفکری و استفاده از عقاید آحاد جامعه و سلایق گوناگون هستیم و برای تحقق این مهم باید ایده های خلاق و نوآورانه را جمع آوری و دسته بندی کنیم.
خدابخش بیان کرد: در جامعه یک منحنی نرمال داریم و درصد بسیار کمی از افراد در بالا و پایین محور قرار دارند؛ باید به این امر توجه داشته باشیم و تندی و بدبینی را کنار بگذاریم وگرنه شاهد تبعات آن خواهیم بود.
او ادامه داد: بروکراسی اداری و سازمان ها از گذشته تا امروز مبتنی بر بدبینی است و متاسفانه خود را با نیازهای روز جامع تطبیق نداده؛ در این حالت پیشبرد سریع امور بسیار سخت است و باید بردباری بیشتری به خرج دهیم.
استاندار اردبیل در ادامه اظهار کرد: ایجاد اشتغال پول می خواهد و نیازمند سرمایه داخل و در صورت نبود آن، نیازمند سرمایه گذار خارجی است؛ از این رو می توان با استفاده از سرمایه، نیروی کار بومی و انتقال دانش فنی چهره استان و در نتیجه کشور را دگرگون کرد.
وی گفت: برخی گردشگری و کشاورزی را دو بال توسعه منطقه می دانند، اما معتقدم یکی از مشکلات اصلی کشور بیکاری است و مسوولیت ایجاد شغل در کشور برعهده بخش صنعت می باشد و همچنین در بحث تجارت خارجی نیز ظرفیت های بسیار مناسبی وجود دارد که نباید از آن غفلت کرد.
خدابخش افزود: در همین راستا به دنبال راه اندازی یک یا دو منطقه آزاد در شمال استان هستیم که از دستاوردهای سفر رییس جمهوری به منطقه است؛ ایجاد این منطقه می تواند با کاهش هزینه ها از جمله در زمینه صدور مجوز و عوارض و مالیات، زمینه ساز حضور سرمایه گذاری های کلان و در نتیجه افزایش ارزش افزوده باشد.
وی تاکید کرد که منظور از صنعت فعالیت های دانش بنیانی است که منجر به ایجاد ارزش افزوده بالا شود.
استاندار اردبیل در ادامه عنوان کرد: در حوزه های آی تی و آی سی تی نیز در استان فرصت های خوبی وجود دارد که می تواند در کنار نقش آفرینی در راه توسعه منطقه، در زمینه ایجاد اشتغال نیز موثر باشد.
وی در ادامه کلنگ زنی پروژه احداث یک هتل پنج ستاره در شهرستان سرعین به یمن سفر رییس جمهوری به استان اردبیل و راه اندازی و تکمیل 20 پروژه نیمه تمام را از جمله فعالیت های دولت تدبیر و امید در استان اردبیل عنوان کرد و یادآور شد که در جلسه آینده جزییات آن را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.
طی نشست هم اندیشی جوانان با استاندار اردبیل با محوریت پیشبرد ریل توسعه استان، نمایندگان انجمن ها و بسیج دانشجویی حضور یافتند و مباحثی در زمینه پیچیدگی های بروکراسی اداری، عدم فضای مناسب برای فعالیت های دانشجویان در دانشگاه ها، احداث پارک علم و فناوری در استان و استفاده از نیروی فکر و کار جوانان و نخبگان در راه توسعه استان مطالبی عنوان کردند.
8123/530


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن