تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومني: در صبا آرامش نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مومني: در صبا آرامش نداشتم
مهاجم استقلال خوزستان اميد زيادي دارد که اولين برد فصل‌شان مقابل صبا رقم بخورد و او نيز موفق شود به تيم سابقش گلزني کند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مهدی مومنی سال گذشته در صبای‌قم بازی می‌کرد، اما می‌گوید مشکلات مالی که در تیم سابقش وجود دارد، باعث حواشی چند روز اخیر این تیم شده است.

وی درمورد بازی فردای تیمش با صبا به "ورزش سه" گفت: فقط برای سه امتیاز می‌رویم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم. آن‌ها تیم خوبی هستند و نتایج قابل قبولی نیز به دست آورند ولی من انگیزه زیادی دارم که اگر در مقابل صبا بازی کردم موفق به گلزنی شوم. خوشبختانه هیچ مصدومیتی ندارم اما مشخص نیست در ترکیب تیمم باشم یا نه.

بازیکن استقلال خوزستان ادامه داد: دو، سه سال در صبا بازی کردم اما در آن‌جا آرامش فوتبالی نداشتم. به تیم سابقم احترام زیادی قائلم ولی می‌خواهم در بازی فردا برای تیم جدیدم مثمر ثمر باشم تا اولین برد فصل‌مان مقابل صبا رقم بخورد و با سه امتیاز به اهواز برگردیم. تیم ما خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد که احتمال صد در صد می‌دهم این تلسم فردا شکسته شده و پیروز شویم.

مومنی یادآور شد: در جریانم که آقا صمد استعفا داد و با تصمیم او موافقت نشد، اما شرایط آن‌ها خوب است و با آمادگی کامل به این بازی می‌آیند. اتفاقات یک هفته اخیر در روند بازی آن‌ها تاثیر زیادی ندارد و تنها یک جلسه تمرین نکردند که فکر می‌کنم ریکاوری کرده باشند.

وی علت مشکلاتی که در صبا عنوان می‌شود را مسائل مالی می‌داند و می‌گوید: آن‌ها از لحاظ بدنی و تمرینی مشکل خاصی ندارند ولی آن زمان هم که من در صبا بودم تنها مشکل ما مالی بود.

مهدی مومنی درخصوص شکایت باشگاه صبا از وی به خاطر رفتن بدون رضایتنامه به استقلال خوزستان، اظهار کرد: زمانی که با صبا قرارداد بستم مبلغ قراردادم بسیار پایین بود و من یک بند گذاشتم که بتوانم بعد از یکسال جدا شوم و حتی رضایتنامه نیز دست خودم بود. آن زمان آقای رمضان بیگی مدیرعامل باشگاه بود و از این مسائل خبر داشت. سال بعد قصد رفتن داشتم که آقای کشوری گفتند یکسال دیگر در صبا بمان و من پول خوبی به تو می‌دهم که بنده نیز این کار را انجام دادم. این مدیرعامل جدید در جریان نیست که قرارداد من تمام شده بود و می‌توانستم بروم. چند روز پیش هم سازمان لیگ رای را صادر کرد و صبا محکوم شد.

بازیکن استقلال خوزستان در رابطه با نتیجه نگرفتن های تیمش ابراز داشت: ما یک لیدر خوب نداریم و این بزرگترین مشکل ما می‌باشد. ضمن اینکه توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود و داوری نیز در هفته‌های گذشته به ضرر ما بوده است. ان‌شاالله مقابل صبا توپ‌های ما به گل تبدیل شود و بازی را ببریم.


مهدي مومنيصباي قمليگ برتر


1393/06/20 17:17  تعداد بازدید: 1,090





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن