تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخوندی: دولت برای رفع مشکلات دفاتر مهندسی ساختمان تدبیری اندیشیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آخوندی: دولت برای رفع مشکلات دفاتر مهندسی ساختمان تدبیری اندیشیده است مشهد - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به منظور رفع مشکلات دفاتر مهندسی ساختمان در کشور تدبیری در زمینه رفع بدهی آنها تا سقف 200 میلیارد ریال اندیشیده است.


"عباس آخوندی" روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد در جمع خبرنگاران بدون توضیح بیشتر در این زمینه، افزود: تقویت بنیه مالی دفاتر مهندسی ساختمان، رشد صنعتی سازی را در پی دارد.
وی گفت: در صورت تصویب طرح دولت برای رفع بدهی و مشکل مالی دفاتر مهندسی ساختمان، سرمایه گذاری در فناوریهای نوین ساختمان افزایش می یابد و شاهد گسترش صنعتی سازی خواهیم بود.
وزیر راه و شهرسازی ایجاد تحرک در بخش عرضه و تقاضا را از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید در بخش مسکن عنوان و بیان کرد: تشکیل صندوقهای زمین و مسکن برای تامین منابع مالی از طریق بازار سرمایه از اهمیت خاصی برخوردار می باشدلذا تاکنون دو صندوق در کشور راه اندازی شده است.
وی افزود: با رشد تعداد صندوقهای زمین و مسکن قدرت خرید مردم افزایش می یابد و این مهم گامی بلند به سوی خانه دار کردن مردم خواهد بود که به مراتب از "طرح مسکن مهر" موفقتر است.
آخوندی در خصوص اتمام پروژه های مسکن مهر نیز گفت: دولت تدبیر و امید خود را متعهد به ساخت و تحویل همه واحدهای مسکن مهر می داند لذا تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی را برای تحقق این مهم ارائه خواهد نمود.
7489/660


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن