تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803592821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات جدید درباره ازدواج نوه هاشمی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توضیحات جدید درباره ازدواج نوه هاشمی
نکته آن که در این جلسه خانم زهرا روحانی از برابر پدر خود عبور کرده اما آقای روحانی دختر خود را نشناخته و دختر نیز پدر را به جا نمی‌آورد.
آفتاب: در پی انتشار برخی اخبار و شایعات حول موضوع ازدواج نوه دختری آیت‌الله اشراقی و نوه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که با اطلاعیه دفتر آیت‌الله روحانی نیز همراه بود، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی اشراقی توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت جماران، این توضیحات در پی می‌آید:

الف- خانم نفیسه اشراقی فرزند مرحوم آیت‌الله شهاب‌الدین اشراقی در آبان سال 1374 از آقای سید کاظم روحانی فرزند آیت‌الله سید صادق روحانی به حکم دادگاهی که آقای کاظم روحانی خود در آن حضور داشته، جدا شده است. همچنین بر اساس حکم دادگاه، حضانت دختر به خانم اشراقی داده می‌شود. دادگاه البته آقای سید کاظم روحانی را ملزم به پرداخت نفقه می‌کند که متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

ب- برخلاف آنچه که در اطلاعیه مذکور ادعا شده، اگرچه آقای سید کاظم روحانی در طول این سال‌ها به دختر خود سر نزده و وی را از مهر پدری محروم ساخته است، اما از قصد ازدواج خانم سیده زهرا روحانی و آقای عماد هاشمی مطلع بوده‌اند، چراکه در دادگاه بدوی از سه محکمه جداگانه‌ای که طی حدود دو سال اخیر تشکیل شده و آخرین آن خردادماه سال جاری بوده؛ آقای سید کاظم روحانی حضور داشته و از حکم این دادگاه‌ها مبنی بر تایید کفو بودن و تجویز ازدواج این زوج آگاه شده است. علاوه بر آن که اینجانب شخصا و حضورا یک بار در قم و بار دیگر در تهران مطلب را با ایشان در میان گذاشتم و ایشان با اصل اردواج خانم سیده زهرا موافقت داشتند و نیز جناب آقای روحانی بعد از 18 سال با رفتن به بیت مرحوم آیت‌الله اشراقی توسط مهندس علی اشراقی از قصد ازدواج خانم زهرا روحانی با آقای عماد هاشمی مطلع شده و موافقت خود را در حضور دایی خانم زهرا روحانی یعنی جناب آقای علی اشراقی اعلام می‌کند. نکته آن که در این جلسه خانم زهرا روحانی از برابر پدر خود عبور کرده اما آقای روحانی دختر خود را نشناخته و دختر نیز پدر را به جا نمی‌آورد.

ج- با این اوصاف جای تعجب است که یک مساله شخصی از سوی بیت منتسب به مرجعیت با انتشار مواردی خلاف واقع به سطح عمومی و رسانه‌ای کشیده می‌شود و جای تعجب بیشتر از برخی رسانه‌ها است که در حالی که تا چندی پیش حتی آیت‌الله سید صادق روحانی را متهم به ضد انقلاب بودن می‌کردند، اینک نه سخنان بلکه اطلاعیه بیت ایشان در خصوص یک مساله شخصی را سند دانسته و آن را منتشر می‌کنند. آیا این فرو ریختن اخلاق، نادیده گرفتن اصول و تناقض در رفتار را می‌توان جز با اهداف سیاسی و مقاصد تخریبی صاحبان این دسته از رسانه‌ها توجیه کرد؟

بیت مرحوم آیت‌الله اشراقی - مرتضی اشراقی

بر اساس این گزارش، مراسم ازدواج خانم زهرا سید روحانی نوه آیت‌الله شیخ شهاب‌الدین اشراقی و آقای عماد هاشمی رفسنجانی فرزند مهندس محسن هاشمی اوایل هفته جاری در تهران برگزار شده بود.




تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن