تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814646032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعودی هایی که منفجر می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سعودی هایی که منفجر می شوند


«ابوجندل الجزراوی»، «ابوعقاب الجزراوی» و« ابوالبراء الجزراوی» جدیدترین سعودی های گروه تروریستی داعش هستند که در عراق به هلاکت رسیدند. این در حالی است که حامیان داخلی و خارجی داعش، ادعا می کنند که تکفیری ها، مردم ناراضی عراق هستند! به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «ابوجندل الجزراوی»، «ابوعقاب الجزراوی» و« ابوالبراء الجزراوی» جدیدترین سعودی های گروه تروریستی داعش هستند که در عراق به هلاکت رسیدند. این در حالی است که حامیان داخلی و خارجی داعش، ادعا می کنند که تکفیری ها، مردم ناراضی عراق هستند! داعش در پیام اعلام مرگ این سه تروریست تبعه عربستان، تنها القاب (کنیه) آنها را ذکر کرد و نامی از اسامی واقعی آنها ذکر نکرد. این افراد در 2 روز گذشته با اجرای حملات تروریستی در استان صلاح الدین در شمال عراق به هلاکت رسیدند.

داعشی که منفجر می شود

داعش در پیام خود اعلام کرد: ابوجندل روز دوشنبه این هفته یک دستگاه خودروی حامل یک تُن مواد منفجره را در نزدیکی نیروهای عشیره « الجبور» و ارتش عراق در منطقه الجبور شهر « الضلوعیه» منفجر کرد.

داعشی

ابوعقاب دیگر تروریست مذکور نیز با خودروی بمب گذاری شده خود به یکی از مراکز ارتش عراق در منطقه الجبور حمله کرد. این حمله چند قربانی برجای گذاشت.

ابوالبراء هم خودرویِ حامل 5 تُن مواد منفجره را در منطقه المحزم نزدیک پایگاه هوایی اسپایکر شهر تکریت منفجر کرد که به ادعای داعش چند نظامی عراقی در این انفجار کشته و زخمی شدند.
 


پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن