تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798416253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 9 هزار میلیارد ریال بیمه نامه البرز پارسال در کشور صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حدود 9 هزار میلیارد ریال بیمه نامه البرز پارسال در کشور صادر شد ساری -ایرنا - مدیرعامل شرکت بیمه البرز کشور گفت: پارسال هشت هزار و 870 میلیارد ریال انواع بیمه نامه در کشور صادر شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن 27 درصد رشد داشت.


"سیدرسول تاجدار" روز پنجشنبه در آیین افتتاح دفتر نمایندگی بیمه البرز در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی های صورت گرفته در پنج ماه امسال میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش های مختلف در شرکت بیمه البرز از رشد 45 درصدی برخوردار بود.
وی رضایت مشتری و سهامداران را از اصول اولیه تمام فعالیت ها و برنامه ها در شرکت بیمه البرز عنوان کرد و اظهارداشت: با ابتکار و همت دولت ، سهام مربوط به این شرکت در بورس به مردم واگذار می شود و با بررسی های صورت گرفته هم اکنون حدود 35 میلیون نفر در کشور از سهامداران عمده شرکت بیمه البرز هستند.
وی گفت: با هدف ارایه خدمات مطلوبتر به مردم هم اکنون 16 درصد سهام شرکت بیمه البرز متعلق به صندوق بیمه عشایر ، 18 درصد مربوط به تامین اجتماعی ، بانک ملت و دولت هر کدام 20 درصد ، صندوق بازنشستگی 17 درصد و بقیه مربوط به سایر سهامداران است.
وی ادامه داد: شرکت بیمه البرز به رغم تمام تنگناها و مشکلات ، 9 سال متوالی مقام نخست مشتری مداری را در بین سایر شرکت های بیمه ای کشور کسب کرد که این خود افتخار بسیار بزرگی محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت بیمه البرز افزایش کیفیت خدمات ارایه شده به مردم با انجام کار کارشناسی را مبنای تمام فعالیت ها در شرکت های بیمه البرز دانست و گفت: با بررسی های صورت گرفته اغلب سهامداران از نحوه خدمات ارایه شده از سوی این شرکت رضایت دارند.
تاجدار ، فعالیت شعبه ها و دفاتر نمایندگی شرکت بیمه البرز در استان های شمالی به ویژه مازندران را مقرون به صرفه ندانست و علت این امر را درصد بالای با سوادی مردم ، آشنایی با مسایل حقوقی ، افزایش روش های نادرست برای گفتن خسارت ، گردشگر پذیر بودن و افزایش شمار تصادفات جاده ای در این مناطق ذکرکرد.
او گفت: به رغم تمام مسایل و مشکلات ، با بررسی های صورت گرفته در پنج ماهه امسال 140 میلیارد ریال بیمه خسارت در کشور پرداخت شد.
وی با اشاره به خسارت های ناشی از بارش سنگین برف در استان های شمالی به ویژه غرب مازندران گفـت: به رغم زیر پوشش نبودن بیمه خسارت های ناشی از این امر و با هدف افزایش رضایتمندی مردم ، بیش از هفت هزار مورد پرداخت خسارت بیمه ای از سوی شرکت بیمه البرز در مازندران نجام شد.
وی شمار نمایندگی بیمه شرکت البرز در کشور را حدود دو هزار نمایندگی ذکرکرد و گفـت: از این تعداد حدود 105 نمایندگی درمازندران فعال و دایر است.
مدیرعامل شرکت بیمه البرز کشور ساماندهی و شناسایی نمایندگی های غیرفعال شرکت های بیمه البرز در کشور را ازجمله برنامه های مهم و در دست اقدام ذکرکرد و گفت: در قالب اجرای این طرح ، نمایندگی غیرفعال تعدیل و واگذاری این امور به دیگر نمایندگی های فعال جدید واگذار خواهد شد.
دفتر نمایندگی بیمه البرز روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل این شرکت روز پنجشنبه در کیلومتر دو جاده ساری - جویبار افتتاح شد.ک/3
2501//506


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن