تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به عناوین دو نشریه در استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به عناوین دو نشریه در استان مرکزی اراک-ایرنا- فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید ارزیابی نشریات را انجام و در دستور کار خود قرار دهد، تمام سوژه ها نمایشی نیستند، جریان خاصی می خواهد زنان را خانه نشین کند، و نباید بگذاریم حقوق دانشجو توسط هر کسی پایمال شود، بخشی از عناوین مهم هفته نامه وقایع و روزنامه عطریاس است


هفته وقایع استان مرکزی یکی از عنوان های خود در صفحه اول شماره 262 خود را به ارزیابی نشریات توسط فرهنگ و ارشاد اختصاص داده است.
این هفته به نقل از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی نوشته است: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ارزیابی نشریات بر اساس شاخص های مدون را انجام و در دستور کار خود قرار دهد.
در این مطلب آمده است: نشریات باید به ارتقاء کیفیت و محتوی توجه نمایند و کیفیت را فدای کمیت نکنند و استفاده از خبرنگاران با تجربه و تحصیلکرده یکی از راه های ارتقاء کیفیت نشریات و جذب مخاطب مب باشد.
این نشریه با بیان اینکه دستگاه ها باید فضای نقد را برای نشریات باز بگذارند تا با بیان مشکلات و نواقص موجود در جامعه نسبت به اصلاح آنها اقدام شود افزوده است: باید تلاش شود مسیر خبر از مسیر تبلیغات جدا باشد و اطلاع رسانی بر اساس اعتدال صورت پذیرد و بین رسانه ها و دستگاه های اجرایی تعامل بیشتری برقرار شود.
بیکاری ارمغان صنعتی بودن استان، آتش سوزی در کارگاه صنایع دستی میراث فرهنگی و ناقوس مرگ در چال نخجیر به صدا درآمد،از دیگر عنوان های مهم هفته نامه وقایع در شماره 262 است.
هفته نامه وقایع استان مرکزی با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی "نیره یوسفی راد" منتشر می شود.
**تمام سوژه ها نمایشی نیستند یکی از عنوان های درشت روزنامه عطر یاس در شماره 508 این نشریه است.
این روزنامه به نقل از منتقد بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان مرکزی افزوده است: نقدی که آموزشی نباشد ارزشی ندارد.
« حسین پارسایی» ادامه داده است: در این دو روز ( جشنواره تئاتر استان مرکزی) مجموعا 8 نمایش را دیدم که هر چه به روز آخر و اجراهای پایانی نزدیک شدیم کیفیت نمایش ها بهتر شد، از جمله «نمایش رویش ناگزیر دخی ها در حاشیه» و «جفت هیچ».
وی اضافه کرده است: ما در ایران مشکل متن داریم و اصولا متن ها ضعف دارند و ایراد اکثر نمایش های اجرا شده متن انتخاب شده بود زیرا در تئاتر بر خلاف قصه و رمان باید متنی انتخاب شود که تاکید بیشتری بر نمایشی شدن داشته باشد و خصوصیاتی درونی کاراکترها را بیرونی تر و نمایشی تر و موجزتر نشان می دهد.
جریان خاصی می خواهد زنان را خانه نشین کند عنوان دیگر مهم صفحه اول روزنامه عطریاس در شماره 508 است.
این روزنامه به نقل از یک نماینده مجلس ششم و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران افزوده است: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد هستیم که جریان فکری خاص قصد محدود کردن دایره اشتغال زنان را دارند تا آنان را به سوی خانه نشینی هدایت کنند.
« الهه کولایی» به محدود بودن فرصت های شغلی برای زنان پرداخته و تاکید کرده است: متاسفانه آمار خوبی در زمینه اشتغال زنان وجود ندارد.
نباید بگذاریم حقوق دانشجو توسط هر کسی پایمال شود،مشتری مداری الزام واحدهای تولیدی لبنی، عدم فرهنگ تشکل گرایی گریبانگیر اقتصاد استان، 225 هزار تن گندم در استان مرکزی خریداری شد و اشک ها و لبخند ها جاری شد، از دیگر عنوان های مهم صفحه نخست روزنامه عطر یاس در شماره 508 است.
روزنامه عطر یاس استان مرکزی با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی "داود باقری" منتشر می شود.ک/3
7108/559


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن