تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انعقاد قرارداد 9 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی با وزارت نیرو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انعقاد قرارداد 9 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی با وزارت نیرو ایلام- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: وزارت نیرو در قالب انعقاد هفت قرارداد با بخش خصوصی و به ارزش 9 هزار و 500 میلیارد ریال طرح های آبرسانی را در مناطق مختلف کشور اجرا می کند.


به گزارش ایرنا، "علی اصغر قانع" روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام اظهار کرد: پارسال نیز قراردادی با ارزش 18 هزار میلیارد با بخش خصوصی منعقد شد و ورود این بخش به بدنه وزارت نوید بخش شتاب در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز کشور در حوزه آب و فاضلاب است.
وی افزود: تامین آب و توسعه زیرساخت ها در طول سال های گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته ولی این حوزه همچنان نیازمند توسعه و مناسب سازی زیرساخت هاست.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: با توجه به منابع اندک دولتی تقویت و حمایت از بخش خصوصی به عنوان بازوان اجرایی کشور لازم و ضروری است.
قانع تاکید کرد: بایستی در کنار امکانات و منابع دولتی از ظرفیت های بسیار بخش خصوصی برای پیشبرد طرح ها استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلات فراروی بخش آب کشور نبود هماهنگی بین دو موضوع عرضه و تقاضاست که همواره عرضه آب در برابر میزان تقاضا و مصرف آن کم و ناچیز است.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: منابع آب زیرزمینی در وضعیت نگران کننده ای است که در صورت مدیریت نشدن کشور را در آینده برای تامین آب دچار مشکلات بسیاری خواهد کرد.
قانع اعلام کرد: یکی دیگر از معضلات حوزه آب کشور وابستگی شدید و 90 درصدی صنایع به منابع آب زیرزمینی است که همین امر باعث کاهش غیر طبیعی منابع آبی شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون در کشورهای پیشرفته و صنعتی آب مصرفی را به صورت متناوب به چرخه مصرف باز می گردانند و ما نیز با استفاده از دانش روز باید آب مصرف شده را دوباره به چرخه تولید و مصرف وارد کنیم.
وی در پایان خواستار مدیریت عرضه و تقاضا ، آموزش و فرهنگ سازی مصرف درست آب و کاهش اسفاده و برداشت از آب های زیرزمینی شد.
در پایان این آیین با قدردانی از خدمات «احمد دوستعلی» ، «نورالله تیموری» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام منصوب شد. ک/2
540


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن