تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805117328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعهد ایران برای ارتقای سامانه های نظارتی ترافیک هوایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد؛ تعهد ایران برای ارتقای سامانه های نظارتی ترافیک هوایی تهران - ایرنا - رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ایران بر استمرار تلاش در جهت ارتقاء سامانه های نظارتی و کنترل ترافیک هوایی (CNS) برای روانسازی و حفظ ایمنی جریان ترافیک هوایی متعهد است.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان در ششمین نشست زیرگروه ارتباطات، ناوبری و نظارت منطقه خاورمیانه سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) ضمن تشکر از این سازمان بین المللی در برگزاری این نشست افزود: سازمان هواپیمایی کشوری ایران، آمادگی میزبانی از دیگر برنامه های منطقه خاور میانه ایکائو را دارد.
وی با بیان اینکه سیستم هایCNS، ستون فقرات فنی سیستم های مدیریت ترافیک هوایی و ناوبری هوایی را شکل می دهند، خاطرنشان کرد: کارکرد صحیح و قابل اعتماد این سیستم ها، نقش مهمی در ارتقای ایمنی و کارایی شبکه ناوبری هوایی دارد.
جهانگیریان یادآورشد: قابلیت همکاری سیستم های CNS در سطح منطقه خاورمیانه و مناطق همجوار، نقش بنیادی در مدیریت ترافیک هوایی این منطقه بر عهده دارد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مهمترین سرمایه هوانوردی ایران در بخش CNSرا نیروی انسانی با دانش و مهارت دانست و افزود: حدود 700 نفر با تحصیلات آکادمیک در حوزه مهندسی برق و با تخصص های مختلف الکترونیک و مخابرات در ایران وظیفه ارایه خدمات CNS را بر عهده دارند و تمامی خدمات نصب، نگهداری و تعمیرات تجهیزات CNS توسط مهندسان ایرانی صورت می پذیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین در حوزه ساخت تجهیزات مخابراتی هوانوردی، توانایی های فراوانی در ایران به نتیجه رسیده که حاصل آن، ساخت و به کارگیری تجهیزات بومی ارتباطی، ناوبری و نظارتی در هوانوردی کشور است.
وی افزود: با افزایش غیرمترقبه پروازهای عبوری از فراز ایران در ماههای گذشته، فعالیت های وسیعی جهت شناسایی نقاط ضعف ساختار ناوبری هوائی کشور جهت مدیریت حجم ترافیک جدید، اجرای برنامه های کوتاه مدت جهت اطمینان از ایمنی خدمات ناوبری هوائی ارائه شده و بهبود کیفیت و اثربخشی خدمات صورت پذیرفت.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: این فعالیت ها در حوزه های فنی و عملیاتی به صورت همزمان در جریان است و برخی از نتایج آن در قالب روانسازی جریان ترافیک هوایی پدیدار شده است.
جهانگیریان خاطرنشان کرد: این بهبود عملکرد به عنوان یک تعهد از طرف هوانوردی کشور ایران استمرار خواهد داشت و شاهد نتایج مطلوب آن در آینده نزدیک خواهیم بود.
اقتصام(1) 1108 ** 1574


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن