تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارگناوه: آمار صحیح لازمه برنامه ریزی مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارگناوه: آمار صحیح لازمه برنامه ریزی مناسب است گناوه - ایرنا - فرماندارگناوه گفت: ارایه آمار و ارقام صحیح به عنوان زیربنا و لازمه اصلی برنامه ریزی و تصمیم گیری های مسوولان درهمه بخش ها ازجمله کشاورزی است.


به گزارش ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز سه شنبه در جلسه تبلیغات و اطلاع رسانی سرشمارِی عمومی کشاورزی این شهرستان افزود: جمع آوری اطلاعات دقیق دراجرای این طرح به متولیان امر درحل مشکلات، تامین نیازها، توسعه، خودکفایی و پویایی این بخش کمک شایانی خواهد کرد.
وی با بیان این که اجرای این طرح هم برای دولت و هم برای بهره برداران دارای اهمیت است، گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها سهم و نقش بسزایی در نتیجه بخش بودن این طرح مهم دارند.
فرماندارگناوه بیان کرد: با توجه به این که این طرح هر 10سال یکبار انجام می شود و دراین مدت تغییر و تحولات زیادی درعرصه کشاورزی این منطقه بوجود آمده باید بهره برداران اطلاعات صحیح به ماموران ارایه دهند تا مبنای تصمیم گیری مسوولان قرار گیرد.
مدیرجهادکشاورزی گناوه گفت: طرح سرشماری عمومی کشاورزی از پنج مهرماه امسال با شعار لازمه آبادانی و خود اتکایی ملی در سراسر کشور آغاز و 40 روز ادامه دارد.
سیدحسن موسوی افزود: به منظور هرچه بهتر اجرای این طرح برنامه ریزی های لازم طبق جدول زمان بندی شده انجام شده است.
وی گفت: ستاد این طرح در جهادکشاورزی مستقر شده و در چهارحوزه این شهرستان این طرح اجرایی می شود.
وی از اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران خواست خواست تا اطلاع رسانی گسترده ای در سطح این منطقه انجام دهند.
مسووول تبلیغات طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استانداری بوشهر گفت: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران باحضور در بین مردم اجرای این طرح را بصورت شفاف و دقیق اطلاع رسانی کنند تا بهره برداران با آمادگی کامل اطلاعات در اختیار ماموران قرار دهند.
حمیدرضا سلحشور افزود: دیدگاهها و نظرات شرکت کنندگان در این جلسه جمع بندی خواهد شد و درجلسه ای در استانداری مطرح می شود.
اردلان امیرزاده بخشدارمرکزی گناوه خواستار تامین امکانات و تجهیزات لازم ازجمله وسایط خودرویی و تامین امنیت دراجرای این طرح شد.
مسعود شیرافکن بخشدار ریگ نیز توجیه و آشناکردن بهره برداران اهالی روستاها را مهم ترین گام در اجرای هرچه بهتراین طرح دانست و گفت: ارایه آمار واقعی و صحیح بهره برداران کمک شایانی در پیگیری مطالبات مردم ازسوی مسوولان مربوطه خواهدکرد.
دراین جلسه برخی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان درخصوص اجرای این طرح سووالاتی از مسوولان کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539


18/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن