تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818758769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شراره رخام، بهزاد فراهانی و آرش برهانی به عیادت رضا رویگری رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: شراره رخام، بهزاد فراهانی و آرش برهانی به عیادت رضا رویگری رفتند

شراره رخام، بهزاد فراهانی و آرش برهانی به عیادت رضا رویگری رفتند

این دو حضور تفاوت هایی با یکدیگر داشتند که مهمترین موضوع آن احترام و صمیمیتی بود که در خانه رضا رویگری وجود داشت.

روز یکشنبه 16شهریور ماه سال جاری همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه سینمای کشور و آرش برهانی مهاجم با اخلاق فوتبال ایران با هماهنگی شراره رخام به دیدار رضا رویگری رفتند.
 
این بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و خواننده ایرانی چندی پیش بر اثر عارضه مغزی در بستر بیماری به سر می برد.
 
رضا رویگری در فیلم هایی همچون اخراجی ها، شور عشق و سریال هایی چون مختارنامه ایفای نقش کرده است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال های اخیر در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته است.
 
همچنین رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های از عشق گفتن، غوغا و کازایلانکا را به بازار هنر عرضه کرده است و خواننده سرود معروف ایران ایران در اوایل انقلاب است.
 
اما نکته بارز این ملاقات حضور آرش برهانی مهاجم خوش اخلاق و باتکنیک تیم استقلال بود وی که از ساعت 14 همانروز به همراه میلاد فخرالدینی ،بهزادمحمدی و شراه رخام در محک حضور داشتند و باکودکان این موسسه خیریه دیدار داشتند بازهم گل کاشت و با حضور خود در کنار رضا رویگری باز هم آقایی و معرفت خود را نشان داد.

رضا رویگری

اما این دو حضور تفاوت هایی با یکدیگر داشتند که مهمترین موضوع آن احترام و صمیمیتی بود که در خانه رضا رویگری وجود داشت. روی صحبتم با برخی از دست اندرکاران محکست آنهایی که تنها هنرمندان و ورزشکاران برای تبلیغات خود می خواهند اما به دور از هرگونه بحث های دیگر در چند ماه اخیر رفتار خوبی با برخی از هنرمندان و ورزشکاران و حتی افراد داوطلب در محک به عمل نمی آید و به گفته چند تن از فعالان هنری و قهرمانان ملی که می گویند محک به نوعی ارضا شده است و اگرچهره های محبوب به فکر تبلیغات خود نیستند می توانند به موسسات خیریه ای که هیچ اسم و رسمی ندارند بروند و یا اینکه به عیادت پیشکسوتان خود بروند. کاری را که شراره رخام با راه اندازی یک کمپین در این مدت انجام داده است. او قبل از اینکه به منزل رویگری برود در هفته گذشته تعدادی از هنرمندان را با خود به خانه پدر سالار سینما و تلویزیون ایران محمد علی کشاورز برد تا به آنها بگوید هنوز هم به یادشان هستند و خاطرات خوب گذشته آنها را فراموش نخواهند کرد.
 
همچنین در حاشیه این دیدار رسول نجفیان یکی دیگر از هنرمندان کشور طی تماس تلفنی جویای حال رضا رویگری شد.


 



1393/06/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن