تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ پايانه مسافر بري برون شهري سعدي زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۸ب.ظ)
در شيراز، کلنگ پايانه مسافر بري برون شهري سعدي زده شد کلنگزني ساخت پايانه مسافربري برون شهري سعدي در شمال شرقي شيراز انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس کميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شيراز صبح سه شنبه در اين مراسم، گفت: اين پروژه به عنوان يک پايانه چند منظوره تعريف شده و شش عملکرد از جمله موضوع ارائه خدمات به ناوگان اتوبوسراني برون شهري، ناوگان اتوبوسراني درون شهري به عنوان يک توقفگاه و پايانه درون شهري، ارائه خدمات به تاکسي هاي درون شهري و برون شهري و در کنار آن اورژانس و آتش نشاني براي آن در نظر گرفته شده است.
وي بيان کرد: اين پروژه در زمان شوراي دوم و بر اساس مطالبات تصويب شد و پيگيري اجرايي شدن آن از همان مقطع زماني انجام گرفت.
رئيس کميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شيراز ابراز داشت: با توجه به اينکه در آستانه افتتاح آرامستان دريمه هستيم يکي از اقدامات اساسي که به آن نياز است، احداث تقاطع غير همسطحي است که اين کمربندي را از محور شيراز مرودشت و از ميدان تير به جاده خرامه متصل و امکان دسترسي شهرک سعدي را به آن محور فراهم مي کند و عملکرد آن مکمل خدمات پايانه براي ارائه خدمات به شهرهاي شمالي است.
نقيب زاده گفت: طرح اين پروژه تهيه و تصويب شده و يکي از پروژه هاي مصوب در برنامه هاي پنج ساله است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن