تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799368380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان اعلام نتايج آزمون ارشد و دکتري دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
زمان اعلام نتايج آزمون ارشد و دکتري دانشگاه آزاد معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: يکي از علت‌هاي اجرايي تاخير اعلام نتايج اين است که با اجراي طرح تجميع واحدها به طبع رشته محل‌هاي دانشگاه آزاد افزايش پيدا کرده و تعريف هر رشته محل جديد يک فرايند پيچيده و زمان‌بري را طلب مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام اينکه فردا (سه‌شنبه 18 شهريور) نتايج دکتري تخصصي دانشگاه آزاد و روز چهارشنبه (19 شهريور) نتايج آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد، گفت: از روز پنجشنبه (20 شهريور) نيز نتايج رشته‌هاي با آزمون کارشناسي علوم پزشکي، دامپزشکي، مهندسي و علوم انساني اعلام خواهد شد.
علوي‌فاضل گفت: از امروز پذيرش دانشجويان کارشناسي پيوسته و ناپيوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد آغاز شده که 140 هزار نفر از اين طريق در دانشگاه آزاد پذيرش خواهند شد. اين افراد از روز شنبه (22 شهريورماه) مي‌توانند به دانشگاه‌هاي موردنظر خود جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.
وي با بيان اينکه از هفته آينده نيز مجددا امکان انتخاب رشته محل‌هاي بدون آزمون نيز فراهم مي‌شود، اظهار کرد: تمام علاقه‌منداني که در آزمون دانشگاه آزاد شرکت کرده و قبول نشدند و يا به طور کلي براي آزمون اقدام نکردند مي‌توانند به انتخاب رشته بپردازند و قبل از مهرماه مجدد پس از فرآيند سنجش، به شکل بدون آزمون در دانشگاه آزاد پذيرش شوند.
معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به علل تاخير اعلام نتايج کارشناسي ارشد و دکتري گفت: اعلام نتايج آزمون‌ها در سال‌هاي مختلف به فراخور شرايط در تاريخ‌هاي متفاوتي اعلام مي‌شود.
داوطلبان بايد توجه داشته باشند که اين مساله بسيار دقيق و حساس است و زماني که حجم رشته محل‌ها افزايش پيدا مي‌کند تخمين زمان با کمي تاخير مواجه مي‌شود.
علوي‌فاضل با تاکيد بر اينکه اين تاخيرها به هيچ وجه عمدي و با هدف خاصي نبوده است، گفت: نگاه‌مان اين است که فرصت‌هاي بيشتري را براي دانشجويان ايجاد کنيم و همواره سعي شده امانتداري را به حد کمال برسانيم به ويژه امسال بر روي اين مساله دقت بيشتري انجام شد و پيش از اعلام نتايج رسمي، هيچ‌کس در جريان نتيجه آزمون شخصي قرار نگرفته است.
وي افزود: برخي افراد که تمايل دارند زودتر نتيجه بگيرند، از آنجايي که مطلقا به هيچ‌کس اطلاعاتي داده نشده، مدام فشار مي‌آورند که چرا نتايج اعلام نمي‌شود.
معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه شرايط دانشجويان را درک مي‌کنيم اما کار بايد با دقت صورت بگيرد، اظهار کرد: يکي از علت‌هاي اجرايي تاخير اعلام نتايج اين است که با اجراي طرح تجميع واحدها به طبع رشته محل‌هاي دانشگاه آزاد افزايش پيدا کرده و تعريف هر رشته محل جديد يک فرايند پيچيده و زمان‌بري را طلب مي‌کند.
علوي‌فاضل با اشاره به اينکه حدود 500 رشته محل در کارشناسي ارشد به رشته محل‌هاي دانشگاه آزاد اضافه شده است، گفت: کدگذاري کردن اين رشته‌ها و سنجش دانشجويان کار زمان‌بري است. اين امکان فراهم شده که براي مهرماه ظرفيت اين رشته‌ها افزايش پيدا کند، اگر اين مساله صورت نمي‌گرفت، عده بسيار زيادي محروم مي‌شدند. با دو الي سه روز تاخير، تغييري در نتايج به وجود نمي‌آيد، اما تعداد بيشتري مي‌توانند در دانشگاه آزاد پذيرفته شوند.
وي با اشاره به گستردگي رشته محل‌هاي کارشناسي ارشد و دکتري در سراسر کشور گفت: با افزايش رشته محل‌ها به سمت بومي‌گزيني حرکت کرده‌ايم و گسترش رشته‌ها را از حالت متمرکز به شکل گسترده انجام داده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن