تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804007885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیت های بومی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی مهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام پولادی خبر داد:
استفاده از ظرفیت های بومی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی مهران
ایلام - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار ایلام از استفاده از ظرفیت های بومی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی مهران خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، شاپور پولادی ظهر یکشنبه در مرز مهران اظهار داشت: منطقه  ویژه اقتصادی از طرحهای بسیار مهم برای استان ایلام است که از سال 89 که منطقه ویژه اقتصادی مهران تصویب شده تاکنون فقط در حد یک تابلو است و هیچ کار اجرایی در منطقه انجام نشده است. پولادی اضافه کرد: بر اساس پیگیری های استاندار یک تفاهم نامه با شرکت بومی منعقد شد و به علت مشکل، استاندار دستور ابطال تفاهم نامه را دادند و تمام شرکت هایی که در ایلام هستند دعوت به همکاری شدند اما هیچکدام اعلام آمادگی نکردند که سیاست استاندار این بود که از ظرفیت های بومی استان استفاده شود که اگر سودی باشد مردم ایلام سهیم باشند. وی عنوان کرد: مرز مهران یکی از کانون های مهم تجارت و صادرات کالابه کشور عراق محسوب می شود بر اين اساس مصوبه دولت مبنی بر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی رونق این مرز را دو چندان خواهد کرد. وی تصریح کرد: شهرستان مرزی مهران به سبب داشتن مرز مشترک با عراق، فعالیت شرکتهای بزرگ نفت و گاز وجود بازارچه مرزی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در آینده و تردد روزانه پنج هزار زائر عتبات عالیات در این منطقه دارای ظرفیتهای مطلوبی برای ایجاد کارهای بزرگ اقتصادی است. وی افزود: مرز بین‌المللی مهران هم اکنون امن‌ترین مرز زمینی کشور محسوب می‌شود و مشکلاتی که از گذشته تاکنون در مرز مهران وجود داشته نیازمند توجه مسئولان است. این مسئول تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در سفر اخیر به ایلام نشان داد که توجهی ویژه به رفع مشکلات مختلف استان دارد که یکی از بهترین گزینه ها برای این کار معرفی مهران به عنوان منطقه آزاد اقتصادی، تجاری و صنعتی است. پولادی بیان داشت: شهرستان مهران در بحث ورود و خروج زائرین عتبات عالیات در جایگاه ویژه ای قرار دارد و این ظرفیت و پتانسیل در سطح کشور معرفی نشده و باید این شرایط جدید که در شهرستان به وجود آمده است به گوش مدیران و مسئولان کشوری رسانده شود. وی بیان کرد: تعاونی شرکت توسعه و عمران ایلام به منظور انجام طرح های عمرانی و انجام فعالیت اقتصادی که قانونگذار به دولت اجازه داده تشکیل شده و قانونگذار اجازه داده بخشی از فعالیت ها را به صورت گفت و گو یا ترک تشریفات برای انجام این طرح ها واگذار کند.

شاپور پولادی افزود: با توجه به تاکید استاندار ایلام مبنی بر استفاده از ظرفیت های بومی برای احداث منطقه ویژه اقتصادی ضمن دعوت از تمامی تعاونی ها و شرکت ها در استان تفاهم نامه ای با این تعاونی منعقد شده است. معاون عمرانی استاندار افزود: شرکت توسعه عمران شهری شرکتی است که در سال 89 تاسیس شده و با مشارکت نیم درصد از جمعیت شهرستان تشکیل شده قانونی و رسمی است و الان هم هر شرکت ایلامی اعلام آمادگی کند می تواند سهیم باشد. وی ادامه داد: بعد از منعقد شدن تفاهم نامه عملیات اجرایی در منطقه شکل گرفته و کار آن عملا شروع شده است. این مسئول با اشاره به اینکه احداث این منطقه ویژه اقتصادی زمینه لازم را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در مهران فراهم می کند، تصریح کرد: علاوه بر توسعه مرز مهران، اشتغالزایی را نیز به همراه دارد. مرز مهران از مرزهای زمینی فعال کشور در زمینه صادرات و تردد زائرین است.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن