تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مركز ارتباطات مردمی با دولت تا 18 شهريور فعال است/ پیگیری تمام تماس‌های سامد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی دبير كميته سفرهاي استاني دولت:
مركز ارتباطات مردمی با دولت تا 18 شهريور فعال است/ پیگیری تمام تماس‌های "سامد"
مشهد – خبرگزاری مهر: دبير كميته سفرهاي استاني رياست جمهوري در سازمان بهزیستی گفت: تمام تماس های مرتبط با بهزیستی در سامانه سامد پیگیری می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسين‌آبادي صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خواسته‌هاي مددجويان و تماس‌گيرندگان با مركز ارتباطات رياست جمهوري به طور دقیق پيگيري می‌شود. حسین آبادی گفت: پیگیری درخواست ها و تماس هایی که در ارتباط با بهزیستی باشد از روز پنجشنبه 13 شهريور با برپايي غرفه‌ مناسب و تجهيزات و امكانات لازم در مركز ارتباطات مردمي رياست جمهوري در محل شركت مخابرات خراسان رضوي، آغاز شده است. وي با اشاره به بازید از برخی از موارد و تماس ها در محل تاکید کرد: کار ها  به نحو مطلوب پيش مي‌رود و ده‌ها تماس و گزارش مكتوب حاصل از آنها به صورت دقيق مورد پيگيري و بازديد قرار گرفته است. كار مركز ارتباطات تا 18 شهريور ادامه دارد حسين‌آبادي عنوان کرد: روز گذشته چندين گزارش و درخواست از سوي تماس‌ گيرندگان مورد بررسي قرار گرفت و براي كليه درخواست‌ها پس از اخذ استعلامات و خدمات ارائه شده توسط بهزيستي استان، بازديد از منزل انجام شد كه نتيجه‌ اين بازديدها به‌صورت گزارش مددكاري دقيق و حساب ‌شده، تقديم مسئولان مركز ارتباطات مردمي خواهد شد. وي تصریح کرد: كار مركز ارتباطات تا روز 18 شهريور ادامه دارد و سازمان بهزيستي نيز افتخار دارد كه پاسخگوي شهروندان خراساني در زمينه‌ درخواست‌هايي كه از رئيس جمهورشان دارند باشد. حسین‌آبادی به تماس‌های فوریتی و ارجاعی اشاره کرده و گفت: تماس‌های فوریتی با تشخیص مسئول مربوطه بلافاصله پیگیری و رسیدگی می‌شود و تماس‌های ارجاعی بر حسب مورد به سازمان مربوطه ارجاع و در لیست اولویتی قرار  می گیرد تا در آینده حل شود. بيشتر درخواست‌ها كمك موردي است مشاور رئيس سازمان بهزيستي هم در ادامه گفت: سازمان بهزيستي، به‌عنوان يكي از دستگاه‌هاي خدماتي حمايتي، تمام درخواست‌هاي مددجويان و ساير افراد تماس‌گيرنده با سامانه‌ سامد را مورد بررسي دقيق قرار مي‌دهد. حميد يزداني با اشاره به حضور مستمر در مركز ارتباطات مردمي سفر رياست جمهوري عنوان کرد: امور مربوط به مددجويانی كه به سامانه‌ سامد مراجعه داشته و درخواست‌هايي را مطرح كرده‌اند پيگيري می شود. وي با بيان اينكه درخواست‌هاي مددجويان بيشتر جنبه‌ كمك‌هاي موردي دارد گفت: البته مسكن، اشتغال، وسايل و تجهيزات كمك ‌توان‌ پزشكي و هزينه‌ درمان، نيز در ميان درخواست‌هاي مددجويان ديده مي‌شود. یزدانی به  شهروندانی که در بهزيستي پرونده ندارند اشاره کرده و افزود:  بر حسب تشخيص مسئولان ستاد ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري، درخواست و تماس‌ این افراد براي پيگيري به سازمان بهزيستي ارجاع مي‌شود كه اين موارد شامل جهيزيه، وام، كمك موردي و تحت پوشش قرار گرفتن در سازمان است. مشاور رئيس سازمان بهزيستي تاکید کرد: درخواست‌ها و نامه های دریافتی در صورتي كه مرتبط با بهزيستي باشد بر اساس دستور رياست سازمان و تصميمات كميته سفرهاي استاني بهزيستي كشور، تا رسيدن به نتيجه‌ كامل، پيگيري خواهد شد. رئيس كميته سفرهاي استاني رياست جمهوري  گفت: درخواست‌هاي اشتغال و مسكن در حدود امكانات و بودجه‌اي كه در اختيار سازمان بهزيستي قرار دارد و بر اساس برنامه‌هايي كه توسط دولت براي بهزيستي پيش بيني شده، بررسي و تصميمات لازم براي آنها گرفته می‌شود.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن