تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798656594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه تیرگی لب هایمان را از بین ببریم؟


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: چگونه تیرگی لب هایمان را از بین ببریم؟

چگونه تیرگی لب هایمان را از بین ببریم؟

در اینجا برخی از راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌ها وجود دارند که شما برای روشن کردن لب‌های تیره‌تان، باید آن‌ها را دنبال کنید.

هیچ خانمی لبهای تیره رنگ را دوست ندارد و مایل است لب‌های لطیف با رنگ صورتی داشته باشد. لب‌های زیبا، موقع خندیدن هم  زیبا دیده می شود. ولی لب‌های تیره واز زیبایی چهره می کاهد. مصرف زیاده از اندازه چای یا قهوه، قرار گرفتن در نور آفتاب و… سبب تیرگی لبها می شود.
سیگار کشیدن نیز باعث این مشکل می‌شود. جدا از استفادۀ از اسکراب‌ها و لایه‌بردارهای گران قیمت برای لب، شما می‌توانید خودتان برخی از بسته‌های مخصوص لب را برای از بین بردن آن تیرگی‌ها و زشتی‌ها، بسازید. بیایید با هم بررسی کنیم و ببینیم که چه ایده‌ها و مواد طبیعی به ما کمک می‌کنند تا به صورت طبیعی از شر لب‌های تیره، خلاص شویم.
چگونگی خلاصی از شر لب‌های تیره به صورت طبیعی
در اینجا برخی از راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌ها وجود دارند که شما برای روشن کردن لب‌های تیره‌تان، باید آن‌ها را دنبال کنید:
1 - سرم لبِ لیمو و عسل
یک درمان کامل برای لب‌های تیره که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید! در اینجا فرآیند زدودن رنگ قهوه‌ای مایل به زرد از لب‌هایتان به این صورت می‌باشد: برای ساختن سرم لب از بین‌برندۀ رنگ تیرۀ لب‌ها، مقدار مساوی از آبلیمو و عسل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط بر روی لب‌ها اثر گذاشته و رنگ تیرۀ آن‌ها را با عصارۀ مرکبات پوسته‌پوسته می‌کند و لب‌ها از عسل موجود در آن تغذیه می‌کنند و در نهایت رنگ صورتی را به لب‌ها اضافه می‌کند. لب‌هایتان را با این سرم پوشانده و بگذارید تا برای یک ساعت این سرم بر روی لب‌هایتان بماند و سپس آن را با پارچۀ مرطوب نرم پاک کنید. این فرآیند می‌تواند چندین بار در روز برای از بین بردن تیرگی لب‌ها، انجام شود. این سرم می‌تواند در یخچال نگهداری شده و برای مدت یک هفته استفاده شود. آیا این فوق‌العاده آسان نیست؟
2 - خواب با گلیسیرین
به غیر از قرار گرفتن در معرض آفتاب و نگهداری نامناسب، خشکی لب‌ها نیز ممکن است موجب تیرگی ‌آن‌ها شود. هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروید، گلیسیرین را با استفاده از یک تکه پنبه بر روی لب‌هایتان بزنید. این درمان با گلیسیرین، رطوبت را حفظ کرده و از خشک شدن جلوگیری می‌کند، تا شما از شر لب‌های تیره خلاص شوید. این کار همچنین یک ترفند خوب برای خلاصی به طور طبیعی از شر لکه‌های تیرۀ بر روی لب‌ها می‌باشد.
3 - بدنتان را هیدراته نگه دارید
همیشه فقط به درمان موضعی نچسبید. برای دستیابی به لب‌های زیبا، لازم است که در کنار استفاده از کاربردهای موضعی، از سلامت خود نیز مراقبت کنید. به منظور جلوگیری از دست دادن آب بدن، که باعث تیرگی لب‌ها می‌شود، بدنتان را با نوشیدن حداقل 8 تا 10 لیوان آب در هر روز، هیدراته کنید.
4 - یک تکه چغندر
یک چغندر قرمز را تکه تکه کنید و آن‌ها را در یخچال انبار کنید. به سادگی لب‌هایتان را با یک تکۀ آبدار از چغندر، در اوقات فراغتتتان ماساژ دهید. هر زمان که تلویزیون تماشا می‌کنید، با یک تکه از چغندر در دستتان، بنشینید. این به عنوان یک ترفند، عمل خواهد کرد! این به صورت طبیعی، تیرگی را از لب‌ها برطرف خواهد کرد و همچنین لب‌های شما را خوشرنگ می‌کند. با این کار در چند روز، لب‌های صورتی مال شما می‌شود.
5 - رعایت در انتخاب محصولات لب شما
ممکن است استفاده از محصولات لب آلرژی‌زا و ارزان باشد که به شما لب‌های تیره می‌دهد. از استفادۀ محصولات با مارک‌های ناشناخته و محلی و محصولات لب عمده‌فروشی، برروی لب‌هایتان اجتناب کنید. از یک چرب لب گیاهی ملایم برای دستیابی به لب‌های نرم بدون تیرگی، استفاده کنید. از پورۀ میوه‌های تازه به عنوان ماسک‌های لب استفاده کنید، که آن‌ها به صورت باورنکردنی و فوق‌العاده در از بین بردن آفتاب‌سوختگی و تیرگی‌ها اثر می‌کند. بنابراین، میوه‌ها را در برنامۀ منظم مراقبت از لب‌هایتان، قرار دهید.
6 - روغن بادام
قبل از رفتن به تخت‌خواب، روغن بادام را برروی لب‌هایتان بزنید، که این کار به روشن کردن لب‌ها کمک کرده و در نتیجه تغییر رنگ و رگه‌های روی لب‌ها را کاهش می‌دهد.
7 - آب خیار
استفادۀ روزانه از آب خیار نیز به روشن کردن لب‌های تیره، کمک می‌کند.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن