تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802412047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترين پروژه هاي پيش بيني شده براي سفر هيات دولت به خراسان رضوي تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۶ب.ظ)
باحضور معاون اجرايي رييس جمهور؛ مهمترين پروژه هاي پيش بيني شده براي سفر هيات دولت به خراسان رضوي تشريح شد استاندار خراسان رضوي در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان که با حضور معاون اجرايي رييس جمهور، صبح امروز برگزار شد؛ مهمترين پروژه هاي پيش بيني شده براي سفر رياست جمهوري و هيات دولت به استان را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي رضا رشيديان در اين جلسه که در دفتر استاندار برگزارشد؛ گفت: در سفر آتي هيات دولت به استان، مهمترين پروژه هاي عمراني بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيکي که براي تکميل آن ها نياز به تخصيص اعتبار دارد؛ ارائه خواهد شد.
وي مهمترين نياز استان را برنامه ريزي براي تامين آب شرب دانست و گفت: در همين راستا طرح انتقال آب از درياي عمان به استان با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد دلار در دستورکار قرار گرفته است.
استاندار خراسان رضوي با بيان اينکه درصورت عدم تغيير در الگوي مصرف آب در بخش کشاورزي، طي سه سال آينده استان با مشکل جدي در حوزه آب روبرو خواهد شد، ادامه داد: به همين منظور براي اصلاح شيوه هاي آبياري، کشت و کنترل چاه هاي آب، حدود دو ميليارد دلار اعتبار مورد نياز است.
رشيديان کمک مالي به طرح هاي زيربنايي محرک توسعه استان توسط دولت را مورد تاکيد قرار داد و گفت: با توجه به زيارتي بودن شهر مشهد، اختصاص بودجه از رديف ماده 12 برنامه پنجم توسعه بايد پيگيري شود.
وي با اشاره به قرار گرفتن خراسان رضوي در کريدور ترانزيتي شمال - جنوب و شرق - غرب و حجم متراکم تردد در محورهاي مواصلاتي به استان، لزوم توسعه راه ها به ويژه تکميل پروژه هاي حمل و نقل ريلي را ضروري ارزيابي کرد.
استاندار خراسان رضوي پروژه برقي کردن قطار تهران- مشهد، تکميل راه آهن خواف- هرات، راه آهن مشهد- دوغارون که کلنگ آن زده شده و راه آهن مشهد- زاهدان را از جمله مهمترين پروژه هاي استان در حوزه توسعه راه هاي ريلي دانست.
رشيديان با بيان اين که شاخص برخورداري استان از بزرگراه و آزادراه، از متوسط کشوري کمتر است؛ گفت: در همين راستا پيگيري جدي تر پروژه حرم تا حرم و راه اندازي جاده ترانزيتي مشهد-سرخس، دوغايي-درگز، خواف-تربت حيدريه و دوبانده شدن جاده مشهد-دوغارون در دستورکار قرار دارد.
وي به معرفي ظرفيت هاي موجود استان در حوزه هاي گوناگون پرداخت و تصريح کرد: بيش از 90 درصد صنايع استان در اختيار بخش خصوصي است که با مساعدت دولت جذب سرمايه گذاري اين حوزه، افزايش خواهد يافت.
استاندار خراسان رضوي وجود مضجع شريف رضوي و اماکن گوناگون گردشگري و تاريخي را از جمله قابليت هاي استان در حوزه اجتماعي و فرهنگي دانست و گفت: در همين راستا شهر مشهد در سال 2017 به عنوان پايتخت معنويي جهان اسلام معرفي شده است.
رشيديان وجود شهرک سلامت و تعداد زيادي بيمارستان هاي تخصصي و فوق تخصصي در حال ساخت را از جمله قابليت هاي قابل بهره برداري استان در حوزه گسترش توريسم درماني دانست و گفت: در صورت ارائه کمک هاي دولت محترم به خراسان رضوي جهت تکميل اين پروژه ها، شاهد افزايش حضور مسافران براي بهره گيري از امکانات درماني خواهيم بود.
وي مقابله با توسعه بافت فرسوده از طريق جذب چهار درصد سرمايه گذاري خارجي، گسترش حاشيه نشيني، تکميل خطوط قطار شهري مشهد به ويژه تا شهر جديد گلبهار، راه اندازي فرودگاه جديد شهر مشهد و مقابله با مشکلات اجتماعي مثل روند رو به رشد آمار طلاق را از جمله مسايل پيش روي استان دانست که براي رفع آنها کمک هاي دولت ضروري مي باشد.
استاندار خراسان رضوي خواستار کمک دولت به استان براي راه اندازي شبکه ملي زيارت شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن