تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای کوارتت کاسته در یک ایستگاه کثیف/ نغمه بهار در ارسباران می‌نوازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی چند خبر از موسیقی
اجرای کوارتت کاسته در یک ایستگاه کثیف/ نغمه بهار در ارسباران می‌نوازد
گروه موسیقی ملی«نغمه بهار» به سرپرستی حسن روح افزا وخوانندگی همایون فروزش جمعه 21 شهریور کنسرت خود را در فرهنگسرای ارسباران برگزار می کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، این اجرا در بخش نخست با اجرای قطعات تجدید خاطر، وطن، قدح نوروز، سحرخیز، دست از طلب برندارم  در دستگاه چهارگاه وآواز دشتی با قطعات برگ ریزان، آتشی در سینه دارم، بسته دام، وطن من  در بخش دو م با حضور 21 نوازنده و خواننده در سالن فرهنگ سرای ارسباران اجرا می شود. این کنسرت موسیقایی ساعت 17 تاریخ یاد شده در تالار اصلی فرهنگسرای ارسباران میزبان علاقه مندان موسیقی است.

« آرس نوا» موسیقی را روی تصویر و فیلم می نوازد کنسرت ارکستر بادی «آرس نوا» به سرپرستی آرمین قیطاسی با اجرای موسیقی بروی تصاویر و فیلم های مورد نظر طی دو شب در تالار وحدت برگزار می شود. در این کنسرت برای اولین بار در ایران از سیستم «sync movie with live music» استفاده می شود به طوری که تصاویری از هر قطعه پخش می‌شود و موسیقی روی تصویر و فیلم بدون خطا نواخته می شود. در این برنامه آثار جدید و متفاوتی از موسیقی جاز، لاتین، پاپ جهان و موسیقی فیلم و کارتون اجرا می‌شود که این انتخاب توسط نظرسنجی مردم صورت گرفته است و مهدی محمدی و آمانج آذرمی به عنوان دو خواننده‌ اصلی در گروه حضور دارند. در این کنسرت چهار بک وکال وجود دارد که سه بک وکال خانم و یک آقا روی صحنه می‌رود که قطعه ‌اسکای فال توسط آنها اجرا می‌شود ، دیگر چیزی که برای مخاطبان شگفتی خواهد داشت اجرای قطعه خونه مادربزرگه با حضور شصت کودک 4 تا 9 ساله است. کنسرت ارکستر بزرگ بادی آرس نوا در روزهای 17 و 18 شهریورماه ، ساعت 22 در تالار وحدت اجرا می شود.

کوارتت کاسته ایستگاه نخست و خاکستری کثیف را نواخت «کوارتت کاسته» کنسرت خود را به مدت دو شب و در قالب برنامه «بازی گوش» موسسه فرهنگی هنری هرمس، در فرهنگسرای نیاوران برگزار کرد. در این اجرا 10 قطعه نواخته شد که برخی از این قطعات از آلبوم در دست انتشاری است که زمستان امسال توسط نشر هرمس منتشر می شود. قطعات ایستگاه نخست، سه و نیم، ضرباهنگ بکم، تهران، تلمسی، خاکستری کثیف، کاشف به عمل آمد، پرده ی 7، اسکرتزو برای کلاغ صورتی و آلگرو جلو شاهی، آثاری بود که در این کنسرت نواخته شد. احسان صدیق گیتار الکتریک ، مازیار یونسی پیانو، آوا، پیتر سلیمانی‌پورساکسیفون و کلارینت، روزبه فدوی درامز نوازنده های این کنسرت موسیقایی بودند.


۱۳۹۳/۶/۱۶ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن