تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820620408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام فرمانده عملیات الطبقه/ قتل عام همقطاران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعدام فرمانده عملیات الطبقه/ قتل عام همقطاران


داعش ۳۰ تن از عناصر خود به همراه فرمانده آنها را به اتهام سرپیچی از دستورات ابوعمر الشیشانی، فرمانده عملیات فرودگاه الطبقه، اعدام کرد. ارتش سوریه یکی از مقرهای داعش را در الرقه هدف قرار داد که طی آن، ابومحمد الامریکی، از اتباع آمریکا به هلاکت رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از شبکه تلویزیونی «العالم»، گروه داعش در الرقه، 30 تن ازعناصر خود به ویژه ابوعمر التونسی، فرمانده آنها را که در نبرد فرودگاه الطبقه مشارکت داشتند، به اتهام سرپیچی از دستور ابوعمر الشیشانی (یا چچنی)، فرمانده عملیات، اعدام کرد.
دانلود     در مقابل، جنگنده های ارتش سوریه، یکی از مقرهای داعش را در الرقه هدف قرار داد که در جریان آن، ابومحمد الامریکی به هلاکت رسید.   وی از اتباع آمریکاست که پیش از پیوستنش به داعش، در شرکت خطوط هوایی آمریکا، دلتا، کار می کرد و کارش به او امکان ورود به هواپیماهای آمریکایی را می داد. افزون بر این، همچنین 18 فرد مسلح و فرمانده داعشی از ملیت های غیر سوری، به ساختمان شهرداری منطقه غریبه در رقه، که افراد مسلح در آن سنگر گرفته بودند، کشته شدند.   براساس این گزارش، پس از اعلام کشته شدن ابومحمد آمریکایی جنجال بزرگی در آمریکا، به وجود آمده است.   به گزارش یکی از منابع مخالفان سوری، داعش در دیرالزور هم یک جوان اهل شهرک العشاره را به اتهام کفر و ارتداد اعدام کرد و سپس جنازه او را به دار آویخت.   نیروهای داعش همچنین تظاهرات کنندگان این شهرک را هدف قرار دادند وشماری از شرکت کنندگان در این تظاهرات را که خواستار خروج آنها از شهرکشان بودند، بازداشت کردند.
دانلود   تحولات میدانی سوریه ارتش سوریه با پیشروی در سه منطقه ریف دمشق، دیرالزور و رقه، ده ها فرد مسلح را به هلاکت رساند. بر اساس این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه توانست منطقه حتیه الجرش درغوطه شرقی واقع در ریف دمشق را پس از درگیری های شدید با گروه های مسلح، پس بگیرد پیشروی ارتش سوریه در این مناطق همچنان ادامه دارد. حملات هوایی و توپخانه ای به افراد مسلح، همزمان با حملات تانک ها ادامه دارد و نیروهای پیاده نظام نیز، به نفوذ در بین گروه های مسلح از طرف های متعدد ادامه دادند و عرصه را بر آنها تنگ تر کرده‌اند. از طرف دیگر، تروریست ها سردرگم مانده‌اند و زهران علوش، سرکرده گروه جبهه اسلام را به علت عقب نشینی نیروهایش ازغوطه، به تنها گذاشتن افراد مسلح در حتیه الجرش، متهم کرده‌اند. در حومه قنیطره نیز درگیری ها بین ارتش سوریه و گروه های مسلح در نبع الصخره و مسهره و تپه مسهره و رسم الخمیس تشدید شده است. دیده بان سوریه (مخالف مستقر در لندن) اعتراف کرد، بیش از20 فرد مسلح در این منطقه در چند ساعت گذشته کشته شدند. در شرق سوریه نیز ارتش، حملاتش را به مراکز داعش در رقه و دیرالزور تشدید و به گفته دیده بان سوریه،  تلفات سنگینی به این گروه وارد کرده است و شماری از فرماندهان داعش در این دو استان کشته شدند. شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری اعلام کرد، در حمله هواپیماهای جنگی عراق به الحویجه در جنوب غرب کرکوک 17 تروریست کشته و بیش از 30 تن زخمی شدند.
دانلود   همچنین با پیشروی نیروهای ارتش عراق به سوی شهر موصل، فرار سران برجسته گروه تروریستی داعش از این شهر به سوی خاک سوریه آغاز شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، منابع امنیتی در عراق تاکید کردند، فرار سران داعش به کنترل ارتش عراق بر مناطق گسترده ای از استان صلاح الدین، ارتباط دارد. پیشرفت یگان های ارتش در محور زِبدین و منطقه الجَرَش در حومه دمشق نیز، خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کرد و گروه های مسلحی را که به این منطقه هجوم آورده بودند، از این مناطق راندند. به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ارتش سوریه، پایگاه های تروریست ها را بر روی زمین و یا تونل های زیرزمینی، هدف قرار می دهد و منهدم می کند.
 منطقه حتیته الجرش از نظر نظامی سقوط کرده، اما هم اکنون مدرسه ها و برخی از مناطق کشاورزی این منطقه به دست نیرهای ارتش سوریه آزاد شده است. یکی از فرماندهان تروریست های اِلویه سقورالشام در بمباران هوایی ارتش سوریه در ادلب به هلاکت رسید.   81 کشور در صف اعزام تروریست به سوریه کانون تفکر «سوفان» اعلام کرده است: بیش از 12 هزار تروریست خارجی از 81 کشور از 3 سال گذشته در سوریه می‌جنگند و 2500 تروریست هم از کشورهای غربی به این تعداد اضافه شده‌‌اند.  بر اساس این گزارش، کانون تفکر "سوفان" اعلام کرده است، بیش از 12 هزار تروریست خارجی از 81 کشور از 3 سال گذشته در سوریه می جنگند و 2500 تروریست هم از کشورهای غربی به این تعداد اضافه شده اند.  بر این اساس، شمار فراوانی از این تروریست ها به گروه داعش پیوسته و در سوریه، در حال جنگ با دولت سوریه هستند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن