تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798727201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با روند فعلی تولید فیلم جشنواره مقاومت تعطیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برزیده در آستانه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت عنوان کرد
با روند فعلی تولید فیلم جشنواره مقاومت تعطیل می شود
برخی از متولیان این حوزه متاسفانه فراموش کرده اند که خودشان باعث فاصله گرفتن از سینمای دفاع مقدس هستند و برای توجیه این امر استدلال های بی منطقی دارند.


 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ عبدالحسن برزیده از فیلمسازان باسابقه عرصه دفاع مقدس به انگیزه برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در ایران و چند کشور جهان در گفتگویی با بیان اینکه در ابتدای برگزاری این رویداد سینمایی اهداف جشنواره فیلم مقاومت اینطور تعریف شده بود که محلی برای بررسی نقاط قوت و ضعف و تشویقی برای فیلمسازان حوزه دفاع مقدس و بستری برای آشنایی دست اندرکاران سینمای دفاع مقدس باشد گفت: متاسفانه به تدریج در طول سال های گذشته این اهداف کنار گذاشته شد و به نوعی برگزاری این جشنواره تبدیل به الزام شد.

 کارگردان «دکل» خاطرنشان کرد: زمانی‌که ژانری تولیدات محدودی دارد طبیعی است که به مشکلاتی هم برمی خورد متاسفانه تولیدات این ژانر آنقدر نابسامان و کم است که رمق و شوقی برای فیلمسازان این حوزه برای تولید باقی نمانده است.

برزیده با بیان اینکه بهتر است تمرکز را بر روی تولید فیلم های دفاع مقدس بگذاریم گفت: با نفس برگزاری جشنواره مشکلی ندارم اگر می خواهیم مثبت بنگریم باید ابتدا ببینیم تولیدات ما در این حوزه در چه حدی است.

وی با بیان اینکه در زمینه امکانات و تسهیلات لازم برای ساخت این نوع فیلم ها باید حمایت های لازم صورت گیرد، گفت: زمانیکه فیلم «مزارشریف» را می ساختم در این زمینه با مشکلات بسیار زیادی برخورد کردم درحالیکه این نوع تجهیزات باید به راحتی در اختیار فیلمسازان این حوزه قرار گیرد تا با فراغ خاطر به فعالیت خود ادامه دهند.

کارگردان«پرواز خاموش» خاطرنشان کرد: برخی از متولیان این حوزه متاسفانه فراموش کرده اند که خودشان باعث فاصله گرفتن از سینمای دفاع مقدس هستند و برای توجیه این امر استدلال های بی منطقی دارند.
 
وی با بیان اینکه شهرک سینمایی با فیلمسازان دفاع مقدس همکاری کند گفت: این مشکلات قطعا بر روی تولید اثر می گذارد و موجب می شود تا جشنواره موضوعیت خود را از دست بدهد.

برزیده ادامه داد: آدم هایی که در جنگ حضور داشتند آدم های مهم و ارزشمندی هستند بنابراین نباید رشادت های آنها را نادیده بگیریم ضمن اینکه بسیاری از این جوان ها به خاطر آرمان هایشان جان خود را از دست دادند و ما نباید آنها را نادیده بگیریم.

کارگردان «روایت سه گانه» با بیان اینکه مسئولان باید بودجه لازم را برای تولید این نوع آثار درنظر بگیرند گفت: اگر تولیدات ژانر دفاع مقدس به همین شکل پیش برود قطعا در آینده نمی توانیم جشنواره ای تحت عنوان جشنواره فیلم مقاومت را برگزار کنیم.

برزیده با بیان اینکه باید موانع را از سر راه برداشت گفت: بودجه های زیادی صرف ساخت جاهایی می شود که ضرورتی برای آن وجود ندارد درحالیکه این بودجه را باید در جاهای درست هزینه کرد که قطعا یکی از این اولویت ها جشنواره مقاومت است. البته می توان بخشی از هزینه ای را که شهرک سینمایی دفاع مقدس از فیلمسازها می گیرد نهادها و یا سازمان های مربوطه بر عهده بگیرند تا بدین شکل کمکی هم به فیلمسازها شود.

وی با بیان اینکه بخش بین الملل جشنواره فیلم مقاومت بسار مهم است افزود: زمانیکه جشنواره بین المللی است میهمانانی از سایر کشورها در این جشنواره شرکت می کنند که به واسطه آن مبادلات فرهنگی و اظهارنظرهایی بین دو کشور صورت می گیرد .

برزیده همچنین گفت: در این نوع جشنواره ها  برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم ها و گفتگوهای تخصصصی بسیار مهم است که باید مدیران و متولیان جشنواره به آن نگاه ویژه داشته باشند.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن