تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804327783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران میزبان سه نمایشگاه بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تهران میزبان سه نمایشگاه بین المللی


نمایشگاه بین المللی تهران همزمان میزبان دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و پنجمین نمایشگاه بزرگ و بین المللی مادران ، نوزادان و کودکان است.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال iTDMEX صبح امروز در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر10هزار متر مربع و در سالن های31 و38 و فضایی باز بر پا شده است.

این نمایشگاه علاوه بر موضوعات نرم‌افزاری و محتوایی، گروه های کالایی تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، موبایل، سخت‌افزار حفاظتی، امنیتی، مکان یابی، شبکه، زیرساخت، مراکز داده، شرکت‌های اینترنتی، ماشین‌های اداری، صوتی و تصویری و رسانه های آن لاین (برخط) را نیز شامل می‌شود.

ستاد برگزاری نمایشگاه iTDMEX ساعت بازدید عمومی از این نمایشگاه را از امروز 15 شهریور تا سه شنبه 18 شهریور به مدت چهار روز، همه روزه از ساعت  9 تا 16اعلام کرد.



نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی ، موکت ،کف پوش

همچنین ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات خودشان را ارائه کرده اند ، آغاز بکار کرد.  در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی و خارجی از ترکیه، ، روسه ، تایوان و چین؛ جدیدترین تولیدات و نوین ترین طراحی های خود را در سالن های 6-7- 9-8-10-11- 25A و27 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران به نمایش گذاشته اند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته؛انواع فرش های ماشینی ، صنایع و تجهیزات وابسته، واحد های تولید کنندگان نخ، انواع پارکت، واحد های طراحی فرش، دستگاههای خط تولید ، انواع کف پوش، موکت، قطعات و ماشین‌آلات مربوطه ، مواد اولیه و همچنین نوآوری در عرضه تولید و خدمات این حوزه از جمله تولید فرش های ضدلک، ضد آب، ضد میکروب، انواع فرشهای باعرض بلند ، ارائه شده است.

همچنین جدیدترین فرش های ماشینی طراحی و تولید شده در شرکت های داخلی مختلف با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ های متنوع با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر و پلی‌پروپیلن با آخرین نوآوری‌ در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. برگزاری نشست هم اندیشی روسای اتحادیه ها ، برگزاری کارگاه آموزشی طراحی فرش ماشینی و حضور دو هیئت تجاری و بازرگانی خارجی برخی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته اعلام شده است.

افزایش راندمان تولید، توجه به توسعه این صنعت ، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی ، موکت و کفپوش در جهان ، اشتغالزائی ، توجه مسئولان به این صنعت و افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدکنندگان از مهم ترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته است.

ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در سیزده هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده و نسبت به نمایشگاه‌ قبلی 15 درصد رشد یافته است.همچنین شرکت‌های داخلی هم حضور پررنگ‌تری نسبت به دوره پیش دارند.

ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته را شرکت توسعه اوراسیای نوید با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و نظارت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می کند.

صنعت فرش ماشینی یکی از صنایع تأثیرگذار در صنعت نساجی کشور است که سال‌های اخیر رشد و توسعه مناسبی داشته و در حال حاضر منطقه کاشان، آران و بیدگل با حدود هزار واحد تولیدکننده فرش ماشینی به قطب تولید این محصول در کشور و حتی منطقه تبدیل شده است. صنعت فرش ماشینی حدود 50 درصد از ارزش صادرات سالانه صنایع نساجی را به خود اختصاص داده و حدود 350 میلیون دلار ارزآوری در سال گذشته به همراه داشته و اشتغال‌زایی مناسبی را در کشور ایجاد کرده است.

ظرفیت نصب شده صنعت فرش ماشینی در کشور 120 میلیون متر مربع است و تولید سالانه آن به 80 میلیون مترمربع می‌رسد که حدود 50 میلیون متر مربع آن در داخل کشور مصرف می‌شود. مصرف سرانه فرش ماشینی در کشور حدود 2.3 متر مربع است و مازاد آن نیز به بازارهای جهانی صادر می‌شود که در صورت تأمین نقدینگی مورد نیاز و تسهیل تجارت خارجی ، امکان تولید سالانه تا مرز 100 میلیون متر مربع و صادرات 50 میلیون متر مربع دور از ذهن نیست. ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته از امروز تا 18 شهریور از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

 پنجمین نمایشگاه بزرگ و بین المللی مادران ، نوزادان و کودکان

نمایشگاه بین المللی تهران از امروز میزبان پنجمین نمایشگاه بزرگ و بین المللی مادران ، نوزادان و کودکان است که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی جدیدترین دستاورد‌ها ، صنایع و کالاهای مربوط به مادران، نوزادان و کودکان را در قالب 5 گروه کالائی ارائه و در معرض دید علاقه مندان داده اند. این نمایشگاه امروز حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت بهداشت ، شرکت سهامی نمایشگاه ها ، سازمان توسعه تجارت و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط گشایش یافت.

در پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک علاوه بر شرکت های داخلی ، شرکت ها و نمایندگی هائی از هلند، آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، بلژیک، اسپانیا، امارات و انگلیس نیز حضور دارند. در این نمایشگاه هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی و انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه شده است.
در پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک این موارد ارائه شده است :
کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و همه وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و همه خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای) .

همچنین گروه های مردم نهاد و سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب ها و همه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز در پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک حضور دارند و کالاها و خدمات مختلف خود را عرضه کرده اند. برپایی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان ، معاینه جسمی ، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه های پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است.

پنجمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک(MBC 2014) از امروز تا 18 شهریور هر روز از ساعت 9 تا 16 در سالن A و B خلیج فارس(سالن 44) محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقه مندان است.
 


شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن