تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت و گوهاي دوجانبه با آمريکا به حل اختلافات کمک مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۴۷ق.ظ)
عراقچي: گفت و گوهاي دوجانبه با آمريکا به حل اختلافات کمک مي کند معاون وزير خارجه ايران ابراز اميدواري کرده است که گفت و گوهاي دو جانبه با آمريکا در چارچوب مذاکرات هسته اي به حل اختلاف‌ها کمک کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، عباس عراقچي، از اعضاي ارشد تيم مذاکره‌کننده کشورمان در مذاکرات هسته اي، گفت و گو هاي دوجانبه با مقامات آمريکايي را "مفيد" ارزيابي کرد.
بر اساس اين گزارش، عراقچي به همراه هيأت مذاکره کننده ايراني که طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه با مقام‌هاي آمريکايي در ژنو مذاکره کرد، ابراز اميدواري کرده است که اين گفت و گوها به حل اختلاف‌ها کمک کند.
معاون وزير خارجه ايران در عين حال افزوده است که هنوز تا حل مسائل فاصله وجود دارد. او در عين حال ابراز اميدواري کرده است که تا 18سپتامبر (27 شهريور ماه) پيشرفت‌هايي به دست آيد.
عراقچي در آغاز مذاکرات ژنو با گفتن اين موضوع که «هنوز با طرف مذاکره‌کننده خودمان اختلافات عميقي داريم»، شمار سانتريفيوژها و موضوع تحريم‌ها را از جمله موارد اختلاف ميان طرف‌ها عنوان کرده بود.
دور جديد مذاکرات هسته اي ايران و کشورهاي آمريکا، چين، روسيه، آلمان، فرانسه و انگليس همزمان با برگزاري مجمع عمومي سازمان ملل انجام از 27 شهريور خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن