تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل مسکو را تهدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرکل مسکو را تهدید کرد


آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نیز درپایان اولین روز نشست ناتو در انگلیس، روسیه را به تحریم های بیشتر تهدید کرد. مرکل در نشست سران ناتو گفت: «ما برای تقویت درخواست های سیاسی با اعمال تحریم های جدید آماده ایم.»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از  رویترز، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان شامگاه پنجشنبه روسیه را به تحریم های احتمالی بیشتر برای اعمال فشار بر مسکو تهدید و اعلام کرد کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، به راه سیاسی برای مناقشه اوکراین امیدوار و برای مذاکره با روسیه آماده اند.
نشست ناتو
 صدر اعظم آلمان، درپایان اولین روز نشست ناتو در انگلیس، روسیه را به تحریم های  بیشتر  تهدید کرد. مرکل در نشست سران ناتو گفت: «ما برای تقویت درخواست های سیاسی با اعمال تحریم های جدید آماده ایم.»

وی افزود: «اما پیام این است، ما برای راه حل سیاسی آماده ایم، ما به ویژه رئیس جمهور اوکراین، برای مذاکره با روسیه آماده هستیم.»

 ریگوری هیکس سخنگوی فرماندهی نیروهای نظامی آمریکا در اروپا  هم اعلام کرد 15 کشور عضو ناتو در رزمایشی  در غرب اوکراین شرکت خواهند کرد. دراین حال الکساندر گروشکو نماینده روسیه در ناتو با انتقاد از طرح های این سازمان برای  افزایش حضور در شرق اروپا گفت: مسکو در این باره به شدت نگران است.

« آندری کلین» نماینده دائم روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز  گفت : امریکا و اتحادیه اروپا به جای دامن زدن به بحران کنونی در اوکراین از طرح رئیس جمهور روسیه برای برقراری آتش بس در شرق اوکراین حمایت کنند.

سرگئی لاوروف وزیرامورخارجه روسیه هم  آمریکا را به حمایت از جنگ طلبان در اوکراین متهم و اعلام کرد ، روسیه برای برقراری صلح در شرق اوکراین از هیچ تلاش فروگذار نمی کند.  

نشست ناتو

افزایش گفتمان ضد روسی درست زمانی که تلاش های فعالانه ای برای یافتن راه حل سیاسی در جریان است، نشان می دهد ، آمریکا و غرب به هیچ عنوان دوست ندارند بحران اوکراین به پایان برسد .

دمیتری روگوزین معاون نخست وزیر روسیه نیز با بیان اینکه  جنگ در اوکراین تنها به نفع آمریکاست  تاکید کرد، آمریکا با دامن زدن به تنش در اوکراین و تشویق اروپا به درگیری با روسیه ، از یک سو سلاح های بیشتری می فروشد و ازسوی دیگر  رقیبان اقتصادی خود را تضعیف می کند.

همزمان با نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در ولز انگلیس ، هزاران نفر در اعتراض به سیاست های جنک طلبانه ناتو در این شهر تظاهرات کردند . معترضان با تجمع در خیابان های "نیوپورت " و کاردیف ، محل اصلی برگزاری نشست ناتو - ضمن در دست داشتن پلاکاردهایی در  نفی جنک و نیز دفاع از مردم فلسطین ، شعارهایی را علیه سیاست های جنک طلبانه ناتو- برقراری صلح و نیز آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین سر دادند . این تظاهرات با حضور اعضای نهادهای حامی صلح از چند کشور از جمله انگلیس ، آلمان - بلژیک - اسپانیا- یونان برگزار شد .  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن