تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820333915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژگي هاي گردشگري پايتخت مغفول مانده/ پتانسيل هاي تهران براي عملي شدن سياست هاي اقتصادي دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۳ (۸:۲۷ق.ظ)
ويژگي هاي گردشگري پايتخت مغفول مانده/ پتانسيل هاي تهران براي عملي شدن سياست هاي اقتصادي دولت رئيس کميته ميراث فرهنگي شوراي شهر تهران گفت: متأسفانه ويژگي هاي گردشگري شهر تهران مورد توجه مسوولان نيست و بسياري از اماکن تاريخي شهر ناديده گرفته شده است.
احمد حکيمي پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: يکي از پتانسيل هايي که در شهر تهران مغفول مانده، پتانسيل گردشگري و جلوه هاي توريستي بي نظير پايتخت است.
وي افزود: بايد براي شناسايي اماکن تاريخي و گردشگري شهر تهران به گردشگران داخلي و خارجي، برنامه ريزي هاي گسترده اي صورت گيرد و اقدامات اساسي تر از قبل باشد.
رئيس کميته ميراث فرهنگي و گردشگري شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته شده در شوراي شهر به منظور شناسايي هر چه بيشتر اماکن گردشگري به شهروندان و گردشگران پايتخت خاطرنشان کرد: تشکيل و راه اندازي کميته ويژه اي تحت عنوان کميته ميراث فرهنگي، گردشگري و بافت هاي فرسوده در شوراي شهر تهران، از جمله اقداماتي بود که منجر شد اعضا نسبت به موضوع ويژگي هاي گردشگري شهر حساس تر شده و براي آن برنامه ريزي هاي بيشتري را داشته باشند.
حکيمي پور با اشاره به اضافه شدن موضوع گردشگري به بسته اقتصادي خروج از رکود دولت اذعان کرد: تهران يکي از شهرهايي است که پتانسيل هاي لازم گردشگري را دارا است و مسوولان زماني که مقوله گردشگري را در آينده نزديک به بسته سياست هاي خروج از رکود دولت اضافه کنند مي توانند در اين راستا از توانمندي هاي شهر تهران نيز بهره مند شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن