تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820159115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو معاون فرمانداری بوشهر معارفه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر
دو معاون فرمانداری بوشهر معارفه شدند
بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوشهر معارفه شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن ابراهیمی فرماندار شهرستان بوشهر ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش های بسیار خوبی را برای ایجاد رضایت‌مندی در بین همه اقشار مردم داشته است و در این زمینه از همه توان و ظرفیت‌ها بهره می‌گیرد. وی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز به کار دولت یازدهم، اضافه کرد: دولت در این یک سال کارنامه قبولی گرفته است و توانسته خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهد و تا جایی که امکان داشته برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم قدم برداشته است. فرماندار شهرستان بوشهر همچنین به فعالیت یک ساله شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شوراها به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان اجرایی نقشی بسیار مهم در بیان و پیگیری مشکلات و نیازهای مردم دارند. وی با تاکید بر اینکه شورا باید از پرداختن به حواشی پرهیز کنند، ادامه داد: شوراها باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم بگذارند و با شناسایی مشکلات، پیگیری های لازم را برای رفع آن داشته باشند. کشتی جزیره خارگ هفته آینده راه‌اندازی می شود ابراهیمی خواستار تلاش همه مدیران و مسئولان برای تکریم ارباب رجوع شد و بیان داشت: مسئولان همچنین برای اجرای پروژه‌های مختلف باید پیگیر باشند تا شاهد سرعت‌بخشی در اجرای طرح‌ها و اجرای با کیفیت آنها باشیم. وی از راه‌اندازی کشتی خارگ خبر داد و خاطرنشان ساخت: این کشتی هفته آینده و با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم بتواند نیازهای مردم را رفع کند. فرماندار شهرستان بوشهر در ارتباط با تغییرات مدیران نیز بیان داشت: این تغییرات در راستای خدمات‌رسانی مناسب به مردم انجام می‌شود و به معنی عدم کارایی و یا توانمندی مدیران قبل نیست. لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های بخشعلی دهقایدی، اسماعیل روحانی به‌عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر معارفه شد. همچنین مرتضی پارسایی‌فر به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوشهر معارفه شد و از خدمات وحید نیک روش تقدیر به عمل آمد.


۱۳۹۳/۶/۱۱ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن