تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814229474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم قاطعی در خصوص پارک سرچشمه اتخاذ نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو شورای شهر محلات: تصمیم قاطعی در خصوص پارک سرچشمه اتخاذ نشده است خبرگزاری پانا: عضو شورای شهر محلات گفت: با گذشت یک سال از فعالیت شورا هنوز تصمیم قاطعی در خصوص منطقه نمونه گردشگری سرچشمه اتخاذ نشده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور ساعت 12:13



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا علیمحمد در حاشیه جلسه شورای شهر محلات و پس از طرح موضوع بررسی وضعیت پارک سرچشمه افزود: هم اکنون و با گذشت یک سال از فعالیت شورای چهارم هنوز تصمیم قاطعی در این زمینه گرفته نشده است و باید سریع تر تکلیف این مکان را مشخص کرد. وی بیان کرد: سرچشمه محلات به 6 زون تقسیم بندی شده است که طرح مدنظر شهرداری به منظور اجرایی کردن مربوط به زون 3 می باشد که از اهمیت بسزایی برخوردار است. عضور شورای شهر محلات تصریح کرد: در صورت انجام اقدامات پیش بینی شده، این زون نهایتا به زون 4 که متصل به دریاچه سرچشمه می باشد اتصال پیدا خواهد کرد و می توان گفت که در این صورت شاهد انجام کار بزرگی در پارک سرچشمه خواهیم بود. در ادامه اعضای شورای شهر  به بیان نظرات خود در این خصوص پرداختند و مقرر شد طی روزهای آتی جلسه ای با مشاور طرح پارک سرچشمه برگزار شود تا در صورت تصویب اعضای شورای شهر فاز اجرایی هسته مرکزی این پارک عملیاتی شود. در بخش دیگری از جلسه شورای شهر محلات اعضا به پیشنهاد راهنمایی و رانندگی مبنی بر اضافه کردن عبارت به استثنا زمان اذان در تابلوهای مطلقا ممنوع نصب شده مقابل مساجد رسیدگی کرده و رای به انجام این کار داده شد. همچنین شهردار محلات پیشنهاد انتخاب پیمانکار برای واحد عمران شهرداری در راستای رسیدگی سریع تر به مشکلات شهروندان از طریق سامانه 137 را به شورا پیشنهاد داد که اعضا نیز با انجام این کار موافقت کردند. در بخش پایانی این نشست نیز مقرر شد آبنمای مخصوص کودکان پارک جنگلی محلات با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط یکی از شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه صنعتی شریف طراحی و اجرا شود. همچنین اعضا مصوب کردند که 6 دستگاه از خودروهای فرسوده شهرداری از رده خارج و پس از فروش آنها به همان تعداد خودروی جدید جایگزین شود.     











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن