تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیشه ها همچنان در تصرف نگهبانان کهکشان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کیشه ها همچنان در تصرف "نگهبانان کهکشان"
فیلم اکشن " نگهبانان کهکشان" در پنجمین هفته نمایش همچنان در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار دارد.
به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم اکشن" نگهبانان کهکشان" در پنجمین هفته ی نمایش در 3,462 سینما، 16 میلیون و 313 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 274 میلیون و 610 هزار دلار رساند و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم را جیمز گان کارگردانی کرده و کریس پرات، ون دیزل و جان سی ریلی نیز در آن ایفای نقش کرده اند.






فیلم اکشن " لاکپشت های نینجا " ساخته ی جاناتان لایبزمن و بازی مگان فاکس، ویل آرنت و جانی ناکسویل، در چهارمين هفته ی نمایش در 3,543 سینما، 11 میلیون و 750 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 162 میلیون و 406 هزار دلار رساند.





اما فیلم ترسناک " مثل بالا، خیلی پائین" به کارگردانی جان اریک داودل و بازی بن فلدمن، ادوین هادج و پردیتا ویکس در نخستین هفته ی نمایش در 2,640 سینما، 8 میلیون و 342 هزار دلار کسب کرد.


جایگاه چهارم این لیست به فیلم کمدی " بیا پلیس باشیم " ساخته ی لوک گرینفیلد و بازی جک جانسون و دیمون وایانز جونیور اختصاص دارد که در سومین هفته ی نمایش در 3,010 سینما، 8 میلیون و 200 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 57 میلیون و 322 هزار دلار رساند.


فیلم اکشن" مرد نوامبر " نیز در نخستین هفته ی نمایش در 2,776 سینما، 9 میلیون و 351 هزار دلار بدست آورد. این فیلم را راجر دونالدسون کارگردانی کرده و پیرس برازنان و لوک بریسی نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن