تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميراث فرهنگي از طرح هاي گردشگري حمايت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۷ب.ظ)
مدير کل ميراث فرهنگي لرستان: ميراث فرهنگي از طرح هاي گردشگري حمايت مي کند مدير کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان گفت:ميراث فرهنگي از طرح هاي گردشگري حمايت مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان درمراسم افتتاح فازنخست مجتمع پذيرايي تشريفاتي نسل باران با اعلام حمايت همه جانبه از اينگونه طرحها گفت: نوع نگاه توسعه در استان بايد با توسعه گردشگري همراه باشد چراکه عدم ايجاد اماکن و تاسيسات گردشگري باعث کندي پيشرفت در استان شده است.
وي با اشاره به موقعيت رودخانه خرم آباد که از شمال به جنوب شهر در جريان است افزود: با توجه به تغييرات فصلي که ايجاد شده ، راه اندازي تاکسي دريايي جدا از توسعه گردشگري، در تلطيف هواي شهر خرم آباد نيز نقش بسزايي خواهد داشت.
مهاجري نژاد گفت:خوشبختانه از محل منابع صندوق توسعه ملي به طرح هاي اقتصادي و گردشگري در مناطق کمتر توسعه يافته از جمله استان لرستان تسهيلات کم بهره اعطا مي شود که ما تمام قد از طرحهاي گردشگري استقبال خواهيم کرد.
مجتمع نسل باران با هدف جذب گردشگر و ارائه خدمات رفاهي به همشهريان در زميني به مساحت 2445 متر مربع و زيربناي 3000 متر مربع (در دو طبقه) براي برگزاري جشنها، مراسم ، همايشها و سمينارها پيش بيني شده است.
فاز نخست مجتمع پذيرايي تشريفاتي نسل باران که کمتر از يک سال بطول انجاميد، با هزينه اي بالغ بر 30 ميليارد ريال بدون استفاده از تسهيلات بانکي به بهره برداري رسيد.
اين مجتمع علاوه بر دو سالن مجزا براي بانوان و آقايان به گنجايش 1200 نفر ، داراي رستوران سنتي به مساحت 250 متر و گنجايش 200 نفر است که بطور مستقيم براي 25 نفر و غير مستقيم 150 نفر اشتغالزايي خواهد داشت.
مجتمع نسل باران داراي دو سردخانه 10 تني بالاي صفر و زير صفر درجه است و از تجهيزات آشپزخانه اي تمام اتوماتيک برخوردار است.سرمايش و گرمايش اين مجتمع از نوع روفتاب پکيج و کاملاً اتوماتيک بوده و داراي ژنراتور برق اضطراري و مخازن حجيم ذخيره آب و آسانسورهاي مجزاي غذابر و نفر بر است.
پارکينگ به مساحت 1000 متر مربع ، نمازخانه ، دو اتاق مجزاي پرو، استيج فول LED با بيش از يک هزار افکت ، سيستم نورپردازي ليزر شو و آتليه عقد و عکس ، سيستم نورپردازي و نوردهي مخفي هوشمند با آبنماها، فضاي سبز و گونه هاي گياهي متفاوت از ويژگيهاي منحصر بفرد اين مجتمع است.
فاز دوم اين مجتمع که بزودي به بهره برداري خواهد رسيد، داراي دو سالن مجزاي 800 نفره، آمفي تئاتر ، شهربازي سرپوشيده به مساحت 500 متر مربع، سالن جلسات و کارگاههاي ويژه سمينارها و همايشها مي باشد که براي تکميل فاز دوم 25 ميليارد ريال پيش بيني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن