تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان هند مجبور به فروش خانه‎های خود به هندوها شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




مسلمانان هند مجبور به فروش خانه‎های خود به هندوها شدند خبرگزاری رسا ـ مسلمانان ساکن در منطقه مظفرنگار هند که سال گذشته به دلیل حملات هندوهای افراطی به آنان خانه و کاشانه خود را ترک کردند مجبور به فروش اجباری خانه‎های خود برای تامین غذا شده‎اند.



 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان ساکن در منطقه مظفرنگار هند که سال گذشته به دلیل حملات هندوهای افراطی به آنان خانه و کاشانه خود را ترک کردند مجبور به فروش اجباری خانه‎های خود به قیمت بسیار پایین برای تامین غذا شده‎اند.
 
محمد دیلشاد، یکی از این مسلمانان در این ارتباط می گوید که اگر خانه 75 متری خود را به یک سوم قیمت به هندوها نمی فروخت برای تامین غذای فرزندان خود دچار مشکل می‌شد.
 
دیلشاد یکی از صدها مسلمان روستای کانکارا در منطقه مظفرنگار است که به دلیل مشکلات مالی فراوان مجبور به فروش خانه و دارایی های خود به هندوها شده است.
 
مشکلات مسلمانان منطقه مظفرنگار هند از سال 2013 میلادی و پس از آن آغاز شد که هندوهای افراطی به روستاهای مسلمان نشین حمله کردند، حملاتی که بر اثر آن حداقل 60 مسلمان جان خود را از دست دادند. 
 
این در حالی است که طبق آمارهای دولت هند 70 هزار مسلمان دیگر نیز از بیم حملات هندوهای افراطی مجبور به ترک روستاهای خود شدند.
 
ماه اکتبر گذشته نیز 4 مسلمان در منطقه مظفرآباد و در دور تازه ای از درگیری ها میان مسلمانان و هندوهای افراطی این منطقه کشته شدند.
 
بسیاری از مسلمانان منطقه مظفرنگار که از بیم حملات هندوهای افراطی خانه و کاشانه خود را ترک کرده اند در حال حاضر در کمپ های آوارگان به سر می برند./990/ب903/ک
 




۱۳۹۳/۶/۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن