تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819855330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامپور مصدوميت نيلسون را تکذيب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غلامپور مصدوميت نيلسون را تکذيب کرد
نيمکت نشيني نيلسون کوره آ و حضور سوشا مکاني در ترکيب اصلي پرسپوليس باعث شد تا برخي از مصدوميت نيلسون خبر دهند. اما غلامپور مربي دروازه بان هاي پرسپوليس اين شايعه را تکذيب کرد.

غلامپور در گفت‌وگو با "ورزش سه" ابتدا در مورد بازی دیروز سرخپوشان مقابل صبا گفت: بازی خیلی خوبی بود ما در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و توانستیم با حرفه ای گری بازی را کنترل کنیم. حریف اگر چه خوب بازی کرد و سعی داشت روی دروازه ما فشار بیاورد اما دروازه بان، خط دفاعی و کل تیم ما بسیار خوب تاکتیک های دفاع تیمی را انجام دادند و ما توانستیم یک پیروزی شیرین در قم کسب کنیم.

غلامپور افزود: ما در این بازی محکوم به برد بودیم چرا که فشار زیادی روی بازیکنان جوان تیم احساس می شد و این یک واقعیت است که بازیکنان جوان ما احتیاج به زمان دارند، شما دیدید بازیکنانی نظیرطارمی، نوراللهی و بقیه بچه ها چقدر خوب و با اعتماد به نفس بازی کردند و مطمئن باشید هفته به هفته وضعیت ما بهتر می شود.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در مورد بازی بعدی این تیم مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا رویارویی سرخپوشان تبریزی برایشان دشوار است یا نه چنین پاسخ داد: ما بازی سخت و آسان نداریم همه بازی ها برای پرسپولیس سخت است. تمام تیم ها می آیند تا جلوی پرسپولیس خودی نشان دهند و به همین دلیل با انگیزه ای فوق العاده مقابل ما ظاهر می شوند. از سوی دیگر همین طور که این بازی برای ما سخت است بازی تراکتورسازی نیز چنین وضعیت دارد. به هر حال ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا به رده های بالای جدول برسیم ومطمئن باشید اگر به رتبه های بالای جدول دست پیدا کنیم دیگر پایین نمی آییم.

غلامپور در پاسخ به این سوال که آیا به واسطه مصدومیت نیلسون کادرفنی تصمیم گرفت از سوشا مکانی استفاده کند بیان کرد: نه، اصلا اینگونه نبود. نیلسون مصدوم نبود و کاملا هم آماده بود اما صلاح آقای دایی این بود که در بازی با صبا سوشا بازی کند و اتفاقا بازی خوبی هم ارائه داد. شکر خدا ما در این فصل خیالمان از بابت دروازه راحت است چرا که دو دروازه بان قدرتمند و حرفه ای داریم.


نيلسون کوريا جونيوربهزاد غلامپور (مربي دروازه بان)پرسپوليس تهران


1393/06/09 13:10  تعداد بازدید: 2,356





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن