واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: لودینگ با طرح خاص mohsenmoghaddas 18 آذر 1388, 15:59با سلام. آقا ما یه سوالی داریم می خواهم بدنم چه جوری می تونم یه لودینگ درخواستی بسازم با اکشن 2؟ برای مثال من یه ساعت شنی طراجی کردم که در صد فریم پر میشه خوب این شد یه موی کلیپ به نام mc مثلا. حالا بحث اینه چه جوری از دستور getBytesLoaded و getBytesTotal استفاده کنم در حالی کار من مادامی که لود شده اون موی کلیپ هم تمام کرده باشه و هم زمان با مقدار تقسیم این دو بر هم یعنی لودد بر توتال اون نسبت باعث بشه فلش متوجه بشه چقدر از اون موی کلیپ باید جلو رفته باشه. می دونم لودینگ سازی چه جوریه ولی سر این قضیه یکمکی هنگیدم. متشکر می شم اگه کسی بتونه بهم کمک کنه. mohsensemsarpour 21 آذر 1388, 00:40دوست عزیز سلام میشه مشکل رو یه کم واضح تر توضیح بدید که کجای کاره یا کد رو قرار بدید ... موفق باشید mohsenmoghaddas 21 آذر 1388, 10:00onClipEvent (load) { total = _root.getBytesTotal(); } onClipEvent (enterFrame) { loaded = _root.getBytesLoaded(); percent = int(loaded/total*100); gotoAndStop(percent); if (loaded == total) { _root.gotoAndStop(2); } خوب من تو فریم اول یک موی کلیپ گذاشتم بعد تو 100 فریم رو فریم هم stop() گذاشتم بعد این کد ها رو روی موی کلیپ گذاشتم. مشکل اینه که موی کلیپ من هی میره تا ته و میاد اول می ره تا ته میاد اول. می خوام طوری باشه که کارم لود شه بعد هم زمان تو اون موی کلیپ اول که لودینگ ما باشه که تو 100 فریم طراحی شده یک فریم به ازای یک درصد بره جلو همین.! mohsenmoghaddas 25 آذر 1388, 11:29عزیز یه آکولا د جا موند با این حال بازم کار نکرد مشکلش چیه یکی بیاد بهم کمک کنه!!!!! BehrouzPc 26 آذر 1388, 20:25روش کد مشکلی نداره ، سورس رو بزارید مشکلی از جایی دیگه است .... BioDread 26 آذر 1388, 20:43باید frame فریم های ان مووی تا مووی اصلی بیاد !!! تو این کارو کردی !!!؟ troojan 27 آذر 1388, 12:08باید توی اولین فریم از روتت stop بزاری تو اولین فریم از مووی کلیپت که طرح لودینگته هم stop بزاری همه اکشن هات رو تو اولین فریم از روتت بنویس از تو همون اولین فریم از روتت به مووی کلیپ طرح لودینگت فرمان بده منظورم gotoAndStop هستش stop(); myinter = setInterval(preloder, 10); function preloder() { if (_root.getBytesLoaded() == _root.getBytesTotal()) { play(); clearInterval(myinter); } pro_mc.gotoAndStop(Math.floor(((_root.getBytesLoad ed()/_root.getBytesTotal())*10))); //trace(Math.floor(((getBytesLoaded()/getBytesTotal())*10))); } اینم یه نمونه البته ببخشید که گرافیکش رو وقت نزاشتم
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]