تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از توسعه ترافيك ريلي مسافري در منطقه خاورميانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۵ب.ظ)
مدير كل اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها (UIC) اعلام كرد: حمايت از توسعه ترافيك ريلي مسافري در منطقه خاورميانه مدير كل اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها با اعلام حمايت از توسعه ترافيك ريلي مسافري در منطقه خاورميانه گفت: اين توسعه شامل پروژه‌هاي مهم مدرنيزه كردن در ايران، توسعه سرويس‌هاي با قابليت عملكرد بالا، توسعه سريع‌السير در منطقه و... است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير كل اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها در سمينار بين‌المللي امور مسافري و سيستم‌هاي ريلي سريع‌السير UIC در تهران كه صبح امروز با حضور مدير عامل راه‌آهن، روساي بخشي از راه‌آهن‌هاي دنيا و اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌‌‌هاي دنيا آغاز شد، گفت: اميدوارم اين رويداد بتواند كمك‌هاي فني را كه اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها تاكنون ارائه داده و در حال حاضر نيز ارائه مي‌دهد خصوصا در ارتباط با مسائل مسافري و ترافيك سريع‌السير ريلي برجسته كند و البته بتواند كمك و نقشي را كه اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌هاي دنيا در اينجا به منطقه خاورميانه اختصاص داده است نشان دهد.
ژان پييرلوبينو افزود: اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها كه در منطقه خاورميانه داراي ۱۵ عضو است تلاش مي‌كند تا همكاري‌ها، فعاليت‌ها و تبادل تجربيات بين اعضا را گسترش دهد. اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها از بدو تأسيس خود به عنوان پايگاهي براي توسعه فني با چشم‌انداز سيستمي و يكپارچه عمل كرده است و با داشتن توانايي در ارائه راه‌حل‌ها بر مسائلي نظير افزايش ظرفيت، كارايي سيستم و ايمني در اختيار اعضاي خود بوده و بر گسترش راه‌حل‌ها و شبكه‌هاي ريلي آينده متمركز است.
مدير كل اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها ادامه داد: اين اتحاديه از توسعه ترافيك ريلي مسافري در منطقه خاورميانه حمايت مي‌كند. اين توسعه شامل پروژه‌هاي مهم مدرنيزه كردن در ايران و در زمينه سرويس‌هاي مسافري، صدور بليط، فناوري اطلاعات، بازاريابي و از اين قبيل است؛ توسعه سرويس‌هاي با قابليت عملكرد بالا در ايران، توسعه سريع‌السير در منطقه؛ يعني مجمع منطقه‌اي خاورميانه، توسعه ايستگاه‌هاي ريلي از طريق برگزاري كنفرانس‌هاي بين‌المللي در زمينه ايستگاه‌هاي مسافري با عنوان ايستگاه‌هاي بعدي و نيز تعريف و رصد پروژه‌هاي مهم بين‌المللي؛ يعني اتصال شبكه‌هاي سريع‌السير آسيا و اروپا از ديگر اقدامات اتحاديه بين‌المللي راه‌آهن‌ها در اين زمينه است.
گفتني است سمينار بين‌المللي امور مسافري و سيستم‌هاي ريلي سريع‌السير تا ۱۰ شهريور ماه ادامه دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن