تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804515483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد ارس در توسعه حوزه های علمیه مشارکت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی؛
منطقه آزاد ارس در توسعه حوزه های علمیه مشارکت می کند خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: در راستای اهداف و رسالت‌های فرهنگی و دینی خود نسبت به توسعه حوزه های علمیه در منطقه مشتاق هستیم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن خادم‌ عرب‌ باغی، مدیرعامل منطقه آزاد ارس امروز در نشست مطبوعاتی خبرنگاران در تبریز با اشاره به این‌که بخشی از وظایف هیأت مدیره منطقه آزاد ارس در حوزه های فرهنگی تعریف شده است، اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار توسعه عمرانی مورد تأکید و پیگیری منطقه بوده است.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری مذهبی در منطقه آزاد ارس گفت: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها مسائل فرهنگی را مورد تأکید قرار داده اند، نشان از اهمیت قضیه و ضرورت توجه متولیان امر دارد، از این رو خود را مکلف به پیگیری امور فرهنگی در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب می دانیم.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس با بیان این‌که در راستای اهداف و رسالت‌های فرهنگی و دینی نسبت به توسعه حوزه های علمیه در منطقه مشتاق هستیم، تصریح کرد: تحقق این امر بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی منطقه را برطرف خواهد کرد.
عرب‌باغی با اشاره به چالش های فرهنگی موجود در منطقه آزاد ارس گفت: با توجه به همجواری شهرستان جلفا با سه کشور همسایه، ناگزیر مردم منطقه آزاد ارس در برابر امواج تهاجم فرهنگی دشمنان نظام قرار دارند، بنابراین توسعه مدارس علمیه خواهران و برادران ضرورتی امری انکار ناپذیر است.
وی با تأکید بر این‌که از هرگونه طرح پیشنهادی ائمه جمعه و متولیان حوزوی استان استقبال می کنیم، تصریح کرد: همچنانکه در گذشته در احداث حوزه علمیه بین المللی فاطمیه جلفا مشارکت داشته ایم، امروز نیز نسبت به احداث و تجهیز مدارس علمیه منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
تعداد گردشگران ایرانی به ارمنستان نگران‌کننده است
مدیرعامل منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برخی چالش های فرهنگی موجود در منطقه و سایر نقاط کشور اظهار داشت: متأسفانه میزان گردشگرانی که در ایام تعطیلی از مرز جلفا به کشور ارمنستان مسافرت کرده اند، قابل توجه است، این در حالیست که اگر خواننده ای کنسرت در ارمنستان داشته باشد، میزان مسافران نیز افزایش می یابد.
وی با تأکید بر فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی و گردشگری در منطقه آزاد ارس تصریح کرد: نگرانی متولیان فرهنگی و دینی منطقه را درک و قبول می کنیم، در این راستا برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا در عمل نسبت به مقابله با برخی ناهنجاری های فرهنگی اقدام متقضی داشته باشیم.
همچنین مختار خوش پیمان، مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد ارس در سخنانی از راه اندازی مرکز اطلاع رسانی منطقه با حضور دفاتر نمایندگی خبرگزاری ها و مطبوعات در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: شورای راهبردی روابط عمومی های منطقه ازاد  ارس نیز به عنوان پشتوانه عمیق فرهنگی فعال خواهد شد.
برنامه فرهنگی «میقات ظهور» در آذربایجان ‌شرقی برگزار می‌شود
توکل فرهادی، مسؤول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا گفت: برنامه و نمایشگاه میقات ظهور برای مقابله با آسیب‌های ماهواره و طرح دجالواره به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه میقات ظهور با حضور اکیپی مجرب از کارشناسان فرهنگی و برای مقابله ایجابی و روشنگری در برابر آسیب‌های ماهواره در مدت سه روز از 23 تا 25 مرداد سال‌جاری در سطح استان برگزار می‌شود.
فرهادی افزود: این برنامه از پنج‌شنبه 23 مرداد ماه ساعت 8.30 صبح با حضور فعالان فرهنگی استان در سالن همایش کانون بسیج جوانان تبریز آغاز شده و نماز مغرب و عشاء، در محوطه پارک ائل گلی تبریز اقامه و در ادامه برنامه از ساعت 21 تا 24 نمایشگاه جبهه فرهنگی میقات ظهور با ترکیبی از نمایشگاه اغواء، سخنرانی ‌و تئاتر خیابانی، بازی و سرگرمی و اهدای جوایز همراه خواهد بود.
وی تصریح کرد: برنامه میقات ظهور روز جمعه در کوه عون بن علی در جوار شهدای گمنام با برگزاری کوهپیمایی و برنامه‌های ویژه ورزشکاران و ادامه برنامه‌ها در پارک «قوناخلار» مرند و پارک بزرگ مراغه با حضور فعالان فرهنگی و مشارکت نواحی بناب، عجب‌شیر، ملکان، جلفا و شبستر برگزار می‌شود.
مسؤولیت ها جز برای خدمت به مردم نیست
حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت در همایش معاونان فرمانداران و بخشداران استان در تبریز با بیان این که طبق آموزه های دینی، مسوولان خادم مردم هستند، گفت: تمام قدرت حکومت متعلق به مردم است.
وی با بیان این‌که مسوولیت ها و پست ها جز برای خدمت به مردم نیست، خاطرنشان کرد: چون هدف همه مسؤولان در نظام اسلامی مشترک است باید در راستای تحقق این هدف هماهنگ و همدل باشند. اگر مردم از حاکمیت جدا شوند این حاکمیت است که زیان می بیند نه مردم.
حجت الاسلام احمدی گفت: اگر خالصانه و بدون جهت گیری سیاسی در راه خدمت به مردم تلاش کنیم، مردم نیز احترام به مسوولان را به عنوان یک تکلیف اخلاقی در جهت تقویت نظام به جا می آورند.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مسؤولان باید با مردم زندگی کنند، افزود: خدمت به مردم و حل مشکلات اداری جزو وظایف مسوولان در چارچوب سیستم اداری است، اما آن چه که بیشتر باید به آن توجه شود حکومت بر قلب های مردم است.
وی با بیان این‌که امروز بزرگترین خدمت به نظام جمهوری اسلامی، تلاش شبانه روزی و پرهیز از هرگونه حاشیه است، تاکید کرد: مسؤولان باید در رفتار، گفتار، سخنرانی ها و اظهار نظرها دقت بسیار داشته باشند تا وظیفه مهم خدمت به مردم تحت تاثیر حاشیه پردازی ها قرار نگیرد./935/پ203/ب



۱۳۹۳/۵/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن