تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری زمین به شرکت های خارجی در منطقه آزاد ارس مجاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر عامل منطقه آزاد ارس: واگذاری زمین به شرکت های خارجی در منطقه آزاد ارس مجاز شد تبریز - ایرنا - مدیر عامل منطقه آزاد ارس گفت: با تصویب هیات دولت، واگذاری زمین به شرکت های خارجی در این منطقه آزاد مجاز شده است.


محسن خادم عرب باغی سه شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه برخی از سرمایه گذاران خارجی تمایلی به شراکت با سرمایه گذاران ایرانی ندارند، اظهارکرد: این تصمیم به منظور جذب سرمایه گذاران گرفته شده است.
وی با اشاره به مزایای فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد، گفت: با ایجاد زیرساخت های مناسب درصدد پاسخگویی به انتظارات معقول و منطقی سرمایه گذاران هستیم.
خادم عرب باغی، با بیان اینکه جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج به خصوص آذری زبان ها از رویکردهای منطقه آزاد ارس است، اظهارکرد: با رفع تحریم ها و حل مسایل بانکی روند توسعه این مناطق شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی بر لزوم تولید صادرات محور تاکید کرد و گفت: کشورهای مشترک المنافع به دلیل همجواری با منطقه آزاد ارس بازار مناسبی برای تولیدات این منطقه هستند.
مدیر عامل منطقه آزاد ارس گفت: مسایل سیاسی بین روسیه و امریکا فرصت مناسبی برای در اختیار گرفتن بازار این کشور فراهم کرده است.
وی با توجه به رشد تولید در منطقه آزاد ارس، توسعه زیرساخت های حمل و نقل را ضروری دانست و افزود: نیاز به احداث فرودگاه در این منطقه به شدت احساس می شود.
خادم عرب باغی با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد ارس، گفت: با توسعه امکانات رفاهی، اقامتی و خدماتی شاهد ورود گردشگران بیشتری به منطقه خواهیم بود.
منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس در استان آذربایجان شرقی و در مجاورت سه کشور جمهوری نخجوان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.
7232/587



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن