تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801288989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون را رعایت می‌کنیم و تسلیم فشارهای غلط نمی‌شویم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "صالحی" در نشست تشریح عملکرد یکساله‌ی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد:
قانون را رعایت می‌کنیم و تسلیم فشارهای غلط نمی‌شویم
"سید عباس صالحی"گفت: در سال‌های اخیر فشارهای زیادی بر معاونت‌های مختلف وزارت ارشاد اسلامی اعمال شده اما بیش شاهد مقاومت معاونت فرهنگی بوده‌ایم؛ ما قانون را رعایت می‌کنیم و تسلیم فشارهای غلط می‌شویم.


به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ نشست خبری "سید عباس صالحی" معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.
 
صالحی د ر ابتدای این مراسم درخصوص چاپ مجدد آثار "رضا براهینی" و مجوز دادن به کتاب "اسماعیل خویی" گفت: کتابی که به اسماعیل خویی نسبت داده شد به قلم وی نبوده بلکه درباره‌ی وی نوشته شده است و ما می‌خواهیم درباره‌ی صدور مجوز برای کتابهای ارائه شده به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مُرّ قانون عمل کنیم درواقع باید گفت قانون بطن بهتر از بی‌قانونی است.  
 
وی ادامه داد: نگاه ما به محتوای روابط نثر بوده؛ برای ما فصل‌الخطاب هیئت نظارت است و نباید بحث‌ها را به سمت لجاجت برد، دوستان ما قطعا مسیر را به سمت لجاجت نمی‌برند.  
 
صالحی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه با توجه به آنچه شعار معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم در ابتدا ایستادن در پای مجوزهای صادر شده بوده چرا معاونت فرهنگی در مقابل برخی از فشارهای اعمال شده از سوی رسانه‌ها سر تسلیم فرود می‌آورد؟ اظهار داشت: تلاش ما در جهت ایجاد سهمی واحد در مبحث مجوزها، رویه‌ی قانونی است، درست است که در سالهای اخیر فشارهای زیادی بر معاونت ‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال شده اما بیش از هر معاونت دیگری این معاونت فرهنگی است که ما شاهد مقاومتش بوده‌ایم.
 
معاون فرهنگی وزارت ارشاد تصریح کرد: قانون را رعایت می‌کنیم و تسلیم فشارهای غلط نخواهیم بود.  
 
خبر تکمیل می‌شود.../








تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن