تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در حال حاضر بيش از 18 هزار کانون مساجد در حال فعاليت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۴۴ق.ظ)
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: در حال حاضر بيش از 18 هزار کانون مساجد در حال فعاليت هستند وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت يازدهم در مصلي بزرگ گرگان در جمع مردم اين شهر گفت: دولت تدبير و اميد در حوزه فرهنگ و هنر توانسته است فضاي مناسبي را در انتقال انديشه ها و افکار انقلاب انجام داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي جنتي با بيان مطلب فوق گفت: دولت در بحث کانون هاي مساجد توانسته است بيش از 18 هزار کانون مساجد را در کشور ساماندهي نمايد.
وي در جمع مردم گرگان گفت: يکي از دغدغه هاي مهم وزارت فرهنگ و ارشاد دغدغه هاي مقام معظم رهبري در خصوص حافظان قرآن کريم مي باشد که ما توانستيم در بحث حفظ قرآن اقشار مختلف جامعه در اين امر بسيج کرديم و هدف اصلي ما در تحقق اين مطالبه رهبري حمايت مادي و معنوي از اين طرح است.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت تدبير و اميد در بحث فرهنگ عمومي و تهاجم فرهنگي گفت: ما در چند سال أخير به شدت مورد هجوم فرهنگي دشمنان اسلام قرار گرفته ايم. و هدف اصلي ما در اين است که بتوانيم تلاش اين غاصبان فرهنگي را خنثي نماييم.
اين مقام مسئول دولت در جمع نمازگزاران مردم گرگان گفت: دولت هاي غربي بنيان اجتماعي و خانوادگي ملت ما را در نظر گرفته اند و هدف ما در اين است در مقابل آنها ايستادگي کنيم.
وي بي بندباري جامعه فعلي را به شبکه هاي اجتماعي مرتبط دانست و افزود: شوراي فرهنگي هر شهري بايستي در گسترش الگوهاي مناسب و اسلامي تلاش بيشتري را از خود حاصل نمايد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح کرد: عقلانيت در برخورد با مسائل جامعه از کارهاي اساسي دولت است.
جنتي در خصوص بحث عفاف و حجاب گفت: از اوايل انقلاب تاکنون و با پيگيري هايي که دولت در سطح فرهنگي جامعه در حال انجام است توانسته است باورها ديني مردم ا در بحث عفاف و حجاب در بنيان خانواده ها تقويت نمايد.
وي در خصوص حوزه فرهنگ و هنر گفت: در حوزه فرهنگ و هنر بايستي از نيروهاي مومن و متعهد به نظام بکار گيري شود. و اين افراد مي توانند در مقابل اين تهاجم بزرگ فرهنگي ايستادگي نمايند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت يازدهم در جمع نمازگزاران گرگاني خاطر نشان کرد: استان گلستان از استعدادهاي فرهنگي و علمي بالقوه اي برخوردار است.
وي تصريح کرد: اين استان در تاريخ خود زنجيره اي از متفکران و اديبان را پرورش داده است.
وي در ادامه گفت: بازديد از موسسه ميرداماد براي من بسيار شگفت انگيز بوده است و براي من بسيار جالب بود که اين موسسه داراي 90 هزار جلد کتاب را در خود نگاه داشته است.
وي در پايان سخنان خود در خصوص وحدت قوميت ها در اين استان گفت: بسيار خرسندم که وحدت بين شيعه و سني در اين استان بسيار به وضوح ديده مي شود و اين يکي از نشانه هاي وحدت کلام در انقلاب اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن