تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803601257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش انگلیس در جریان‌های ویژه جهانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نقش انگلیس در جریان‌های ویژه جهانی
هادی محمدی
کد خبر: ۴۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱ - 29 August 2014


نظریه هرج و مرج سازنده را آمریکایی‌ها ارائه می‌دهند ولی انگلیسی‌ها بازیگر اصلی آن را تولید می‌کنند،‌ باید از هنر انگلیسی برحذر بود و از شرّ آن هنر و هنرمندان انگلیسی دوری جست و آن را ایزوله کرد.

این یک مزیت و هنر واقعی و برجسته است که برخی کارها و اقدامات فقط از عده‌ای خاص بر می‌آید و دیگران را پشت سر می‌گذارند. این قابلیت رفتاری، عرصه‌های محدودی ندارد و تمام شئون زندگی را در بر می‌گیرد. بعنوان مثال مردم ایران همواره در طول تاریخ، فرهنگ‌دوست، مهربان، تمدن‌ساز، علم پرور و سخاوتمند بوده و برای ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی از جان و مال، مایه گذاشته‌اند. ملل شرق آسیا، ملت‌های سخت‌کوش، قانع، وطن‌دوست، خدوم و به ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی هم پایبند بوده و تمدن‌های کهن را ساخته‌اند.

ملت‌های غربی از اروپا و آمریکا که ریشه انگلیسی دارند هم، همانند دیگر ملل جهان ویژگی‌ها و شاخص‌های ویژه رفتاری دارند.

انگلیسی‌ها در بین ملل غرب، جامعه‌ای فعال،‌ مرموز، دنیا دوست و مال‌پرست و پر تلاش و برنامه‌ریزند. یکی از ویژگی‌های انگلیسی‌ها و بویژه جریان‌های حکومتی و سیاسی، قابلیت سلطه‌گری است که در امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، پایه‌ توانمندی‌های ویژه را تشکیل می‌دهد.

در جهان کسی همانند انگلیسی‌ها در سخن پراکنی و فعالیت رسانه‌ای، هنرمند نیست و در طراز آنها قرار نمی‌گیرد. آمریکایی‌ها در پروژه‌های رسانه‌ای خود در قبال ایران اسلامی و یا حوزه‌های دیگر جهانی، نمره خوبی نمی‌گیرند و همیشه مجبور شده‌اند تا با بنگاه‌های سخن‌پراکنی انگلیسی قرارداد این کار را ببندند و به انگلیسی‌ها تکیه کنند. این هنرمندی تا جایی است که به اصطلاح رایج، گنجشک را رنگ کرده و به‌نام قناری به همگان می‌فروشند. آن‌چنان کلاه سرتان می‌گذارند که نه تنها متوجه نمی‌شوید بلکه خوشحال هم می‌شوید!! لذا بهترین دانشکده‌های علوم اجتماعی و رسانه‌ای و ارتباطات و بهترین اساتید علوم اجتماعی و رسانه‌ای و ارتباطات را باید در انگلیس جستجو کرد.

آنچه مهم‌تر است و قصد داشتم در این یادداشت بدان بپردازم، قابلیت و توانمندی تولید جریان‌های ویژه جهانی است که انگلیسی‌ها (در کنار صهیونیست‌ها) مزیت انحصاری در آن دارند. فراماسونری، سیستم‌های اطلاعاتی قدرتمند و کارآمد و برنامه‌های دراز مدت آنها در کشورهای گوناگون و خلاصه اینکه «مذهب‌سازی و تولید دین» از ویژگی‌های انحصاری آنهاست. البته یک نگاه پژوهشی معتقد است که صهیونیسم نیز ساخته اندیشه‌های انگلیسی است. بهائیت، وهابیت و دزدان دریایی سومالی و آخرین نوع از تولیدات جریانی و بزرگ و بین‌المللی انگلیسی‌ها به وجود آوردن داعش است که ابزاری برای مهندسی جدید جغرافیای سیاسی خاورمیانه است.

در آینده‌ پژوهی‌هایی که توسط قدرت‌ها و کشورهای مهم در جهان صورت گرفته همه می‌خواهند بدانند که در دهه‌های آینده چه رخدادهایی به وقوع خواهد پیوست و چه شاخص‌ها و ویژگی‌هایی به همراه خواهند داشت و چه عناصری بر آن حاکم است. این تلاش‌ها برای این است که هریک از این قدرت‌ها و کشورها می‌خواهند فرمول اثرگذاری بر آینده و تحولات آن را کشف کنند و پیشاپیش برای آن برنامه‌ریزی نمایند. انگلیسی‌ها برای سامان‌دهی حوزه‌های استعماری خود که در گذشته در آن فعال بوده و یا برای منافع انگلیس حائز اهمیت است از داعش و دزدان دریایی استفاده می‌کنند.

حساب‌های بانکی، ارتباطات بیسیم فرماندهی، ابزارهای ارتباطی، سلاح‌های پیشرفته و به کارگیری شده توسط دزدان دریایی، همگی انگلیسی هستند و با این جنگ زرگری و پرسود و آب‌راه‌ها و قواعد و قوانین جدیدی که باید بر آن حاکم شود و یا با آن مدیریت شوند، در راه هستند که انگلیسی‌ها آن را تدارک می‌کنند.

این هم نوعی فرهنگ‌سازی است و یا نوعی تخریب تمدن جهانی است که دست‌پرورده انگلیس، سرآمد جنایت، فساد و رفتارهای ضد بشری هستند. صهیونیسم که حداقل در یکصد سال گذشته بزرگترین تراژدی جهانی در اشغالگری، قتل‌عام و نسل‌کشی و فساد است و داعش که امروز همه نسبت به رفتار شنیع و وحشی آن به واکنش رسیده‌اند و موجبات نگرانی همه را فراهم کرده‌اند و یا وهابیت که اساس اندیشه و پرورش تروریسم القاعده‌ای و اکنون هم داعش است و بنیان خود را همانند صهیونیسم بر تکفیر دیگران گذاشته تا خون‌ریزی دیگران راحت‌تر محقق شود.

داعش هم که نوع جدیدی از وهابیت تکفیری است با شناسنامه انگلیسی-صهیونیستی وارد بازار سیاست و مناسبات جهانی و منطقه‌ای شده و آنچه جالب است اینکه همه از آن نگرانند ولی اسرائیل و انگلیس بیشترین بهره را از آن می‌برند. نظریه هرج و مرج سازنده را آمریکایی‌ها ارائه می‌دهند ولی انگلیسی‌ها بازیگر اصلی آن را تولید می‌کنند و در یک بازی «تام وجری» نتیجه مطلوب را از آن حاصل می‌کنند.

این هنر انگلیسی ابزارهای دیگری هم تولید می‌کند که پیاده نظام اندیشه‌ورزی و جریان‌سازی در «محیط‌های پیرامون» و «جوامع هدف» است که باید در کنار ابزارهای نخبگی و رسانه‌ای به مدیریت دیگر جوامع وارد شده و آن را در کنترل بگیرند.

معمولاً در جهان همه انسان‌ها از هنر و هنرمندی لذت می‌برند ولی باید از هنر انگلیسی بر حذر بود و از شر آن هنر و هنرمندان انگلیسی دوری جست و آن را ایزوله کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن