تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799183735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگاه ويژه هرمزگان در موسيقي کشور/ هنر ايراني مي تواند جهاني شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
جايگاه ويژه هرمزگان در موسيقي کشور/ هنر ايراني مي تواند جهاني شود معاون پارلماني، حقوقي و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينکه عده‌اي از نام موسيقي مي‌ترسند، گفت: با وجود هنرمندان بسيار توانمند در استان هرمزگان، اين استان سهم بسزايي در حوزه موسيقي کشور دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين نوش‌آبادي در آيين معارفه مديرکل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هرمزگان با تاکيد بر پرهيز از اختلاف در راستاي اعتلاي هويت ايراني اسلامي، اظهار کرد: دولتي که روي کار آمده و يک سال از عمر آن سپري شده، با شعار اعتدال و تدبير و جمع شدن همه دلسوزان وارد صحنه خدمت شده است.
وي با اشاره به اينکه تدبير و اعتدال يک شعار حزبي و سياسي نيست، افزود: بلکه اين شعار حقيقتي برخواسته از مشي زندگي به سبک اسلام است.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: اسلام ما را به سبکي فرا مي‌خواند که بايد در همه حوزه‌ها اعتدال داشته باشيم و از افراط و تفريط دوري کنيم، گفت: ما نه‌تنها با بدنبال اعتدال باشيم، بلکه بايد سعي کنيم اين ديدگاه را در ساير جوامع نيز ترويج دهيم.
نوش‌آبادي با اظهار اينکه براي بدست آوردن اعتدال بايد عقلانيت را بعنوان سرلوحه خود مدنظر داشته باشيم، خاطرنشان کرد: بايد از ارزشها و دفاعي عقلايي و منطقي داشته باشيم و بتوانيم اصول و احکام را با زبان منطق معرفي کنيم.
وي اضافه کرد: وقتي صحبت از اسلام ناب مي‌شود، مقصود همان اسلامي است که به زندگي دنيوي و معنوي توجه مي‌کند، زيرا دنيا و آخرت با يکديگر پيوند دارند و قرآن نيز بر آن تاکيد کرده است.
معاون پارلماني، حقوقي و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اظهار اينکه داعش و طالبان و القاعده حاصل تفکر افراطي‌گري است، تاکيد کرد: اسلام ناب خشونت و بي‌بند و باري را قبول ندارد و حقوق مردم و احترام مي‌گذارد.
نوش‌آبادي با اشاره به اينکه موسيقي ايراني تحرک‌آفرين است و بي‌بند و باري در موسيقي ما جايي ندارد، اظهار کرد: عده‌اي از نام موسيقي مي‌ترسند، در حالي که اگر براساس فطرت شکل بگيرد، موجب تقويت باورها مي‌شود و استان هرمزگان سهم بسزايي در حوزه موسيقي کشور با وجود هنرمندان بسيار توانمند دارد.
وي با تاکيد براينکه بايد براي هنر، معيار و مبناي اسلامي داشته باشيم، افزود: افکار مقام معظم رهبري در خصوص حوزه فرهنگ و هنر بسيار شفاف و روشن است و بر موسيقي، شعر و ادبيات سالم تاکيد دارند.
معاون پارلماني، حقوقي و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينکه هنر ايراني اسلامي قابلت جهاني شدن دارد، اضافه کرد: استان هرمزگان با موقعيتي استراتژيک، در حالي که 70درصد ترانزيت کشور و در کنار تنگه هرمز، محل عبور بيش از 30درصد انرژي نفتي دنيا است بايد به موقعيتي ممتاز دست پيدا کند.
اين مقام مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به وحدت مذاهب اسلامي در استان هرمزگان زبان‌زد است، ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر نيز استان هرمزگان بايد با مديريت جهادي توأم با توجه به اقتصاد توسعه يابد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با تقدير از مديرکل پيشين فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان، با اظهار اينکه بدنبال تغيير مديرکل ارشاد اسلامي اين استان نبوديم و تغييرات مديريتي در استان در اين امر تاثيرگذار بوده است، گفت: آقاي مرشدي با امکانات و بودجه محدود زحماتي شايسته‌تقدير کشيدند.
نوش‌آبادي افزود: مديرکل جديد نيز چهره فرهنگي و باتجربه‌اي در استان هرمزگان محسوب مي‌شود.
براساس اين گزارش، آيين معارفه عليرضا درويش‌نژاد بعنوان مديرکل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان هرمزگان باحضور معاون پارلماني، حقوقي و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، استاندار هرمزگان و جمعي ديگر از مسئولان استاني و کشوري در فرهنگسراي طوبي بندرعباس برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن