تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798986151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت و مقاومت تنها عوامل پیروزی فلسطین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد:
وحدت و مقاومت تنها عوامل پیروزی فلسطین هستند خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد گفت: اتحاد و مقاومت، تنها عوامل پیروزی فلسطین در برابر جنایات اسرائیل است؛ چرا که شکست در مواردی رخ می دهد که سستی، ضعف و پراکندگی بین نیروهای انقلابی صورت گیرد و یا سازش با دشمن رخ دهد.



سکینه نیک، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س)، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در مشهد در خصوص ضرورت حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین گفت: دفاع از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و مبارزه با جبهه کفر در هر کجای عالم که باشد، وظیفه ما است. 
 
وی با بیان این که شواهد تاریخی نشان داده است در همه مبارزات اگر اتحاد و مقاومت باشد، پیروزی قطعی است، افزود: . خداوند متعال به کسانی که در راه صحیح استقامت بورزند، می فرماید: « إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ؛ در حقیقت، کسانى که گفتند پروردگار ما خداست سپس ایستادگى کردند، فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند [و مى‏گویند] هان، بیم مدارید و غمین مباشید، و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید.»
 
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: انقلاب های متعددی در تاریخ رخ داده است، اما انقلاب اسلامی ایران به لحاظ این که بر مبانی اصیل اسلامی پایبند بوده است، توانسته پا برجا بماند، از این رو جبهه مقاومت فلسطین، با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران می تواند زمینه پیروزی بر جبهه باطل را فراهم کند.
 
وی به نقش رهبری داهیانه و مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایشان در مقایسه با سایر رهبران دینی، فردی بی نظیر بودند. امام خمینی(ره) علاوه بر مرجع عالی تقلید، یک سیاستمدار کامل نیز بودند، به گونه ای که هر سیاستی را که رژیم طاغوت و یا پشتیبان آن آمریکا برای شکست انقلابیون یا تأخیر در پیروزی در پیش می گرفتند، آن را خنثی می کردند.
 
این استاد حوزه و دانشگاه به نقش بسزای اتحاد و یکپارچگی امت در پذیرش رهبری حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: اعتماد کامل مردم، به رهبری درست امام خمینی(ره)، موجب شد که امام با اعتماد به نفس، رهبری نهضت را در پیش ببرند؛ بدون تردید، توکل ایشان به خداوند متعال و رابطه نزدیک ایشان با امام عصر(عج) و ائمه اطهار(ع) در پیروزی انقلاب مؤثر بود.
 
 نیک به تدبیر آیت الله خامنه ای، در مسأله فلسطین اشاره کرد و گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مسأله فلسطین، نشان از هوشمندی و درایت ایشان دارد، در سیاست های برون مرزی دارد؛ همان طور که حضرت امام خمینی(ره)، رژیم اشغالگر قدس را غده سرطانی می دانستند، رهبر انقلاب نیز، معتقد به همین سیاست بوده و هیچ گاه با اسرائیل سازش نمی کنند.
 
حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم جزو وظایف هر مسلمان است
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد ادامه داد: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) بر دفاع از مظلوم تأکید کرده و می فرمایند: «کُونُوا لظالمِ خصماً و للمظلومِ عَوناً؛ دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.»، مردم جامعه ما نیز با تأسی از سیره اهل بیت(ع)، می بایست  از ملت فلسطین که ملتی مظلوم و مسلمان هستند، دفاع کرده و آنچه در توان دارند، اعم از گفتار، نوشتار، رفتار و حمایت های معنوی و مادی به کار گیرند.
 
وی با اشاره به این که حمایت از مظلوم، جزو وظایف مسلمانان است، افزود: جدایی ناپذیری دین از سیاست، از اصول نظام جمهوری اسلامی ایران است و این نظام تابع دستورات خداوند است. از این رو، بین دولت، مردم و رهبر، در سیاست از مظلومین تفاوتی نیست؛ طبق فرمایش امام خمینی(ره)،اگر همه مسلمین جمع شوند و هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب می برد.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اتحاد و مقاومت، عامل پیروزی فلسطین در برابر جنایات اسرائیل است؛ چرا که شکست در مواردی رخ می دهد که سستی، ضعف و پراکندگی بین نیروهای انقلابی صورت گیرد و یا سازش با دشمن رخ دهد، لذا به نظر می رسد تنها رمز پیروزی و مقاومت مردم فلسطین و رهبران آنان اتحاد و پرهیز از تفرقه است.
 
رفع حصر غزه باید از شروط آتش بس باشد
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) ابراز کرد: سیاست اسرائیل این است که حصر غزه را به اندازه ای طولانی کند که این مردم مظلوم در همان حصر و تحریم به تدریج نابود شوند. از این رو رهبران فلسطینی به خوبی می دانند و باید بدانند که اگر امروز، رفع حصر غزه، از شروط آتش بس نباشد، مردم فلسطین که در باریکه غزه محصور شده اند از حقوق اولیه خود محروم مانده و توانایی بالندگی و رشد را در همه زمینه ها از دست خواهند داد.
 
 نیک افزود: رهبران فلسطینی باید ایستادگی مردم غزه در برابر جنایات اسرائیل را فراموش نکنند، چرا که در مقابل این ایستادگی، شهید و مجروح داده و خانه هایشان ویران شده است، از این رو مسائل آن ها می بایست به طور ریشه ای برطرف گردد تا بتوانند با اعتماد بر عدم تخریب منازل توسط صهیونیست ها، سازندگی شهرشان را آغاز کنند. 
 
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: جهان، امروز بیش از همه وقت تشنه عدالت است؛ چرا که ظلم، تجاوز، نسل کشی، سلطه گری در تمام نقاط کره زمین وجود دارد و زورگویی قدرت های بزرگ نیز برای همگان آشکار شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز در منطقه از کفر، تکفیر ، تحریف، ظلم و جنایت مشاهده می کنیم، رخدادهایی است که در اخبار و روایات پیش بینی شده است، از این رو همه باید بخواهیم آن عدالت گستر حقیقی ظهور و جهان سراسر عدالت و مهرورزی را ایجاد کند و مظلومین و مستضعفان عالم را از چنگال ظالمین و ستمگران رهایی بخشد./1309/ت302/ب5 




۱۳۹۳/۶/۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن