واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یه مشکل توی تکسچرینگ CG_Master 11 مهر 1388, 19:12سلام به عکس نگاه کنید من نمیدونم چرا موقع کار با ابزار Render to texture و رندر گرفتن تصویر نهایی یا همون رندر یه حالت سایه دار میشه توی عکس مشخصه کسی همچین مشکلی داشته؟؟؟ من میخوام بدون سایه باشه ..... لطفاً اگه کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون ؟؟؟؟؟:-? hooman_designx 13 مهر 1388, 19:14سلام. ببین الان یو وی هایی سایه دارن که تو محیط 3دی هم سایه دارن .... شکل رو بچرخون یا یه نور از پشت بهش بده ببین حل میشه !!! البته من خیلی وقته با مکس کار نمیکنم ... ولی یه تست بکن....:) ali_tavanaie 13 مهر 1388, 20:18ببین نمیدونم میشه یا نه ، اما بهش متریالی بده از جنس نور ، بعد نورهای محیط رو حذف کن و رندر بگیر Mahdi_Rashed 13 مهر 1388, 20:54برای اینکه Light map رندر میکنی . از Complete map یا Full Map استفاده کن . CG_Master 13 مهر 1388, 21:30سلام. ببین الان یو وی هایی سایه دارن که تو محیط 3دی هم سایه دارن .... شکل رو بچرخون یا یه نور از پشت بهش بده ببین حل میشه !!! البته من خیلی وقته با مکس کار نمیکنم ... ولی یه تست بکن....:) مرسی ازت همومن جان اما .... هومن جان قرار نیست من واسه یو وی گرفتن یه آبجکتی هی اون رو بچرخونم و هی رندر بگیرم تا نور ها خوب تقسیم بشن تازه اصلا من نوری تو صحنه ندادم که سایه ایجاد شده روی یو وی تاثیر بزاره و اون رو سیاه کنه ببین نمیدونم میشه یا نه ، اما بهش متریالی بده از جنس نور ، بعد نورهای محیط رو حذف کن و رندر بگیر ممنون علی جان من نمیتونم این کاری که گفتی رو انجام بدم برات مثال میزنم من یه دیوار دارم که خیلی قدیمیه من میخوام یه تکسچر دیوار قدیمی بهش بدم و سطح پایینی دیوار رو توی فتوشاپ اصلاح کنم اصلا یه تکسچر دیگه بزارم خوب برای این کار من نیاز دارم بدونم که کجای دیوار همون جایی هست که من میخوام اون رو توی فتوشاپ تغییر بدم درسته یا نه؟ خوب برای همین من باید ازش یه یو وی بگیرم تا موقعیت اون نقطه رو برام دربیاره تا بتونم تغییری روش بدم واسه همین من نمیتونم از متریالی استفاده کنم که نورانی باشه ... یعنی امکان نداره.... برای اینکه Light map رندر میکنی . از Complete map یا Full Map استفاده کن . ممنونم مهدی جان کی گفته من از light map استفاده میکنم من از همون complete map دارم استفاده میکنم عکس رو نگاه نکردی؟؟ hooman_designx 13 مهر 1388, 22:03به نظره من پاشو برو توو این فرومای خارجی ،تا جواب بگیری..... این طوری بهتره ، البته به نظر من.. Mahdi_Rashed 13 مهر 1388, 22:26ممنونم مهدی جان کی گفته من از light map استفاده میکنم من از همون complete map دارم استفاده میکنم عکس رو نگاه نکردی؟؟ ولی من که از Complete map استفاده میکنم بدون سایه و تاریکی خروجی میگیرم . با چه موتوری خروجی Texture رو میگیری . من هم با scan line و هم با vray خروجی گرفتم بدون سایه ی :) Mahdi_Rashed 13 مهر 1388, 22:27به نظره من پاشو برو توو این فرومای خارجی ،تا جواب بگیری..... این طوری بهتره ، البته به نظر من..دستت درد نکنه یعنی این همه کاربر تو مجیدآنلاین همه بوقن ؟ :mad: :snap: hosienmax100 13 مهر 1388, 23:06احتمالا بخاطر وجود نور های دیفالت مکس هستش (حدس میزنم ) غیر فعال کردنشون ممکنه مشکل را حل کنه یا استفاده از یک اسکای لایت ( نورپردازی یک سطح ) که باید تنظیمش کنی / /موفق باشی / CG_Master 14 مهر 1388, 06:23ممنونم از دوستان اطفا دعوا نکنین شما دو تا کاربر حرفه ای هستین... قرار باشه شما با هم دعوا کنین بقیه تازه وارد ها رو دیگه خدا به خیر کنه... از طرفی هومن جان راست میگه آخه بعضیا هستن که جواب رو میدونن ولی ازش رد میشن و ترجیح میدن بیشتر تو جاهایی (تاپیکهایی) برن که چیز یاد بگیرن یا برن تو گالری!!!!! بیخیال.... آموزش که زوری نیس میگم ممنون ازت جسین جان ولی قرار نیست من برای خروجی تکسچر هی نور و تنظیمات داشته باشم آره با خاموش کردن نور دیفالت مکس میشه سایه هایی که توی خروجی نشون داده میشن رو کاهش داد اما من یه خروجی ای میخوام که سطح کاملا صاف و بدون سایه برام درست کنه ... آخه همون قرار بشه Bake matrial من دیگه... فکر کنم راه دیگه هم وجود داشته باشه... Navidmilan 14 مهر 1388, 06:43سلام. کار Render to Texture همونطور که از اسمش برمیاد اینه که تنظیمات رندر از جمله نور پردازی رو به تکسچرت منتقل کنه حالا اگر شما اینطوری نمیخوای میتونی به این روش عمل کنی : برای اینکه نورهای پیش فرض مکس رو غیر فعال کنی یه Omni درست کن و Intensity رو صفر کن. به متریالت برو و Self llumination رو 100 کن. حالا دیگه تکسچر خام رو از مدلت بیرون میکشی. موفق باشی CG_Master 14 مهر 1388, 08:38ممنونم نوید جان دقیقا درست بود ..... اصلا به ذهنم نرسیده بود... موفق باشی گلم
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 476]